Kalendář 2014 od Marko.in ve stylu Brigitte Bardot
Módní přehlídka ve stylu Brigitte Bardot v podání Marka Lopatiče oslnila Sacre Coeur...
Brigitte Bardot v podání Marka Lopatiče oslnila Sacre Coeur
Závěrečná módní show letošního roku spojená s křtem kalendáře agentury Press Room proběhla těsně před Vánoci, a to 19. prosince 2013, v odsvěceném kostele Sacre Coeur. Nemalý podíl na večeru plném české módy, celebrit a umění nesoucí se ve stylu BB měla i značka Marko.in zastoupená mladým a kreativním návrhářem Marko Lopatičem. Ten zde předvedl své dvě kolekce WILD a SOUL, které představují pudovost i eleganci snoubící se v každé ženě. Patřila mu hlavní módní show večera v podání českých krásek, na které nechyběla ani Markova dvorní modelka Eliška Bůčková, které si i přes čistě rodinný vánoční program udělala chvilku na už tradiční spolupráci. Diváci viděli Veroniku Chmelířovou Procházkovou, Petru Faltýnovou, Jitku Nováčkovou, Terezu Fajxovou, Lucku Smatanovou, Renatu Langmanovou a přehlídku otevřela Kristýna Rabštejnková
Kalendář 2014 aneb česká móda na každý měsíc
Marko sám byl zároveň kmotrem a stylistou kalendáře ve stylu okouzlující BB, jehož křest byl ústředním bodem večera. „Slavná BB nám poskytla spoustu inspirace. Krásná žena ji s sebou nese vždy a snažili jsme se nafotit takový kalendář, na který by byla sama pyšná,“ vysvětlil Marko Lopatič volbu předlohy kalendáře pro příští rok. „Stal jsem se stylistou tohoto projektu, což mě velice těšilo a dalo mi možnost pracovat s módou, která je mi blízká a pochází z podobně malých, ale nadějných kolekcí jako jsou ty mé,“ dodal s úsměvem. V rámci kalendáře podpořil řadu svých kolegů, kteří dělají čistě českou módu a doplňky, které jsou zde k vidění v podání Lindy Bartošové. Od příštího roku se do návrhářské branže aktivně zapojí právě i Markova oblíbená modelka a kamarádka Eliška Bůčková. „Eliška bude báječná návrhářka a já jí přeji jen samé úspěchy. A věřím, že si i tak najde čas předvádět mé „konkurenční“ modely,“ uzavřel s úsměvem Marko.
Marko.in 2013
Marko je letos v jednom kole a bez spolehlivých spolupracovníků a vybavení by nemohl efektivně fungovat. „Neumím si už představit, že bych plánoval přehlídku nebo připravoval novou kolekci bez svého auta či telefonu. V tomto směru mi nesmírně pomáhají moji partneři jako například Car Motors MB,“ řekl Marko. Letos má za sebou 13 přehlídek od těch klasických, přes charitativní, kupříkladu pro nadaci 4U2, až po skutečně originální jako byla přehlídka v rámci hokejového zápasu HC Lev Praha. Vše začalo na Prague Fashion Weekned, kde se prosadil jako jediný mladý návrhář působící pouze rok na české scéně. Od té doby jeho hvězda neustále stoupá.