Moschino pro jarní kampaň vsadilo na dopravní značení

Moschino pro jarní kampaň vsadilo na dopravní značení

Krásné dívky a dopravní značení představuje Moschino pro svou jarní kampaň „Carwash Couture“ Ready-to-wear.

Milujeme kolekce Moschino. Tato značka totiž pojímá módu jako hru, jako zábavu, která má vzbuzovat úsměv na tváři. To se podařilo i v rámci jarní přehlídky, na které byla doslova dopravní zácpa. Modelky pochodovaly uprostřed módního mola, po jehož bocích byly k vidění ulice a dopravní signály.

Proto i oblečení zůstává věrné tématu dopravního značení, v druhé půlce přehlídky následovaly automobilové motivy. Podobně se kolekce odrazila i v jarní kampani.

I když tato kolekce opět působí trošičku šíleně, přinesla spoustu legrace. Kreativní návrhář Jeremy Scott obsadil modelky Joan Smalls, Fei Fei Sun, Lexi Boling a Maartje Verhoef v zářivých odstínech žluté a oranžové, v reflexních pruzích, které lemují mnoho šatů a sukní. Vše v rámci decentnosti a elegance vlastní právě této značce.

V kolekci najdete i méně výrazné kousky, letní šaty a spoustu malých kabelek. Jednu z hlavních rolí opět hrají lesklé materiály, které sem bezprostředně patří. V kampani, kterou natočil Steven Meisel a stylizovala Carlyne Cerf de Dudzeele, jsou barvy podtrženy dvojnásob i pozadím, na kterém je foceno, tedy obrovské barevné kartáče z myčky aut. Retro se tu nedá popřít, dámy kolekci představují opravdu vážně a za nás musíme říct, že by byla velká škoda, pokud by kolekce skončila mezi dopravním značením nebo domácími čistícími prostředky, rozhodně si totiž zaslouží větší pozornost.

Mohlo by vás zajímat