Nakupujte ve stylu slavných, nakupujte jako Trojanovi!
Matyáš Trojan spolu se svým otcem Ondřejem využili svého talentu a natočili originální video pro podporu dobročinného portálu Štědrý nákup.
Poměrně mladý dobročinný webový portál Štědrý nákup se stává velmi rychle známým a oblíbeným nejen proto, kolika charitativním projektům pomáhá, ale také proto, kdo za ním stojí. S touto revoluční myšlenkou přišel a následně zrealizoval Matyáš Trojan, který se spolu se svou rodinou nyní pustil i do natáčení propagačního videa k webu.
Před kameru se postavil sám zakladatel portálu Matyáš Trojan, režie se ale chopil jeho otec, známý režisér Ondřej Trojan.
Slavná jména se s dobročinností spojují velmi často, méně obvyklé však je, pokud nápad a realizace projektu pochází přímo od nich nebo z jejich rodiny. Matyáš se slavných genů rozhodl využít zejména při natáčení propagačního videa. „Chtěl jsem, aby vznikla vtipná a zajímavá propagace, která zaujme a zároveň vysvětlí jak Štědrý nákup funguje. A věřím, že to se nám s tátou povedlo a lidem se myšlenka štědrého nakupování zalíbí,“ uvedl.
Ivan Trojan a jeho manželka Klára Pollertová-Trojanová již podporují Klub nemocných cystickou fibrózou. Je tedy zjevné, že u Trojanových je běžné myslet na ostatní, a nikoho asi nepřekvapilo, že projekt, jakým je Štědrý nákup, vzešel právě z této rodiny. Svého synovce navíc manželé v jeho počínání rozhodně podporují.
Jak to funguje?
Štědrý nákup je internetový portál, na němž najdete všechny své oblíbené a prověřené e-shopy i slevové portály. Na nich nakupujete jako obvykle, jen s tím rozdílem, že až 10 % ze zaplacené částky jde automaticky na účet zvolené nadace. Zákazník neplatí nic navíc. Peníze na dobročinné účely jdou přímo od prodejce. Před zahájením nákupu si pouze vyberete charitativní projekt, který chcete podpořit. Kde budou vybrané peníze pomáhat, záleží na volbě konkrétní dobročinné organizace. Ta může být stále stejná, nebo se s každým nákupem jiná, záleží jen a jen na vás. Kdyby šlo pouhých 5 % veškerých nákupů na internetu přes web štědrýnákup.cz, dostane se k těm, kteří se bez naší pomoci neobejdou, přes 120 milionů korun ročně.
Zdroj: štědrýnákup.cz