Zpěvák Weeknd se pořádně obul do Pumy!
Má to snad znamenat, že se známý bouřlivák a německý sportovní gigant vydali na válečnou stezku?
Opak je pravdou. Kanadský zpěvák žánrů současného R&B a indie R&B, Abel Makkonen Tesfaye, veřejně známý spíše pod svým pseudonymem The Weeknd si totiž už dávno s vedením značky Puma náramně kápli do noty.
Neboť jak známo, už se koncem minulého roku Weeknd připojil ke svým neméně známým kolegům Kylie Jenner, Rihanna nebo Big Sean a stal se jak ambasadorem značky, tak i spoluautorem (vývojářem) nových produktů značky Puma. Netrvalo dlouho a na zpěvákově ostře sledovaném instagramu přistála první vlaštovka z této spolupráce, a sice kecky Puma XO.
Na ty ale pomalu začíná dopadat stín oblíbených Tsugi sneakers, které se dočkaly inovace a už počátkem června vtrhnou do prodeje.
Prozatím si je můžete detailněji prohlédnout v nejnovější kampani značky Puma, jejíž hlavní tváří se stal jak jinak než The Weeknd, který se do kecek s doslova unikátním, intuitivním NETFIT šněrováním pořádně obul.
S NETFIT šněrováním na klasické dírky vyrovnané do řady zapomeňte. Tsugi jsou totiž takovými dírkami posety, tak abyste o vzhledu šněrování mohli sami rozhodnout a jejich nošení vám přineslo maximální pohodlí.
Hollywoodlife