Adidas Originals přináší unikátní instalace do ulic Prahy

Adidas Originals přináší unikátní instalace do ulic Prahy

Kultovní tenisky adidas Originals letos slaví neuvěřitelných 50 let od svého prvního uvedení na trh. Značka přenáší nezaměnitelnou DNA značky adidas do ulic města, přichází u této příležitosti s unikátním projektem nazvaným Change is a Team Sport.

Cílem projektu je ukázat, že za změnami vždy stojí tým, a ne jednotlivec. Původně basketbalové boty ze 70. let se slavnou gumovou špičkou, jednoduchým svrškem a pohodlnou podšívkou se staly opravdovou legendou populární mezi umělci, kreativci a ikonami streetové kultury po celém světě. 

Tenisky Superstar

Podobný příběh měly v minulosti i tenisky značky Superstar a stejně jako adidas Originals dodávají svým majitelům odvahu se projevit. Patří pro lidi, kteří věří, že jedině společně lze něco změnit k lepšímu.

Nádherné instalace

V rámci tohoto projektu se v ulicích Prahy objevují unikátní streetartové instalace, které přenášejí myšlenky kampaně přímo mezi obyvatele města a jedinečným způsobem komunikují důležitost týmové práce pro změny a další rozvoj společnosti. Instalace vytvořil slovenský fotograf a umělec Lousy Auber na několika jedinečných místech v hlavním městě.

Kde je najdete

Celý projekt odstartovala instalace obrazovek ve Footshopu v ulici Na Příkopech, kde se promítala archivní videa z historie značky. Ve Vnitrobloku je nainstalován speciální neonový rám, zatímco na budově na pražském Andělu vzniklo impozantní streetartové dílo komunikující hlavní myšlenky projektu. V Praze se také 28. února na Stalinu objevil unikátní video mapping, vytvořený jako součást celé kampaně. 

Lousy Auber svým pojetím posouvá kampaň za hranice tradičního marketingu a šikovně ji dostává do ulic dnešního velkoměsta. V rámci projektu vznikla také osobitá autorská instalace LED objektu, která je umístěný před obchodním Centrem Stromovka a bude tam k vidění až do konce března.

Originální pojetí

Jako vždy značka adidas tímto projektem ukazuje své osobité marketingové pojetí a pracuje s úzce definovanou cílovou skupinou. Značka spolupracuje s mladými umělci, kteří pomáhají udávat nový směr.

 

Mohlo by vás zajímat