Aktuálně ze světa módy: kampaň brýlí Dolce&Gabbana, odchod ředitele Emilio Pucci a kampaň Puma

Aktuálně ze světa módy: kampaň brýlí Dolce&Gabbana, odchod ředitele Emilio Pucci a kampaň Puma

První dubnový díl novinek ze světa módy se zaměřil na dvě nové módní kampaně a k tomu jeden další odchod kreativního ředitele. Tentokrát od značky Emilio Pucci.

Na jaro 2017 si duo Dolce&Gabbana pro nás nachystalo reklamní kampaň na své sluneční a dioptrické brýle v tradičním duchu značky. Příroda v pozadí, květy na špercích, v čelenkách i všude okolo. V dioptrických brýlích podle módního domu stále vedou výrazné plastové obroučky. U brýlí slunečních žádné velké omezení také nehledejte, in mohou být třeba obroučky úplně kulaté. Tak proč ne...


Během prvního dubnového týdne oznámil italský módní dům Emilio Pucci, že se jeho cesty rozejdou s aktuálním kreativním ředitelem Massimem Giorgetti. Ten působí i ve vlastní značce MSGM a uvedl, že jeho značka si žádá čím dál tím více pozornosti. Na svou zkušenost u Pucci, která trvala necelé dva roky, ale rád vzpomíná: "Moje zkušenost u Emilio Pucci, jedné z nejreprezentativnější módní značky, byla velmi inspirující cestou, která také napomohla mému osobnímu růstu."

Jarní kampaň PUMA pod názvem Do You má jako hlavní tvář topmodelku Caru Delevingne. Ta na ateliérových snímcích pózuje spolu s malým mládětem pumy. Předvádí pohodlné a stylové sportovní oblečení v černé a bílé se zlatými nápisy. Větší pozornost snad ale než Cara přitáhla malá puma a na některých snímcích byla dokonce i lepší modelkou. Roztomilé mládě totiž nic nepředčí. 


fashionista.com ; fashiongonerogue.com

Mohlo by vás zajímat