Aktuálně ze světa módy: kampaně Louis Vuitton, Tory Burch a Clinique novinky

Aktuálně ze světa módy: kampaně Louis Vuitton, Tory Burch a Clinique novinky

Louis Vuitton představil jarní kampaň, Tory Burch kampaň na svoji Gemini kabelku a CLinique uvedla nové rtěnky ve spolupráci s Crayola Makeup. 

Jarní kampaň Louis Vuitton 2017 oslavuje atmosféru Paříže, která se stala duší celé kolekce. Paříž totiž překypuje nejrůznějšími uměleckými motivy, díky které se dobře čerpá inspirace. Na kampaň to možná ale nemělo příliš dobrý vliv. Mnoho aspektů bohaté metropole Francie způsobilo, že kampaň se poměrně hodně tříští, kousky z kolekce Jaro-Léto 2017 jsou překombinované a je nepravděpodobné, že by takovou módu normální žena oblékla. 




Herečka Kate Bosworth byla americkou módní návrhářkou Tory Burch vybrána jako tvář nové řady kabelek Gemini. Kolekce byla inspirována dualitou života, takže na kabelkách vidíme symetrii a vždy dvě přezky. Modely jsou ochuceny kořením sedmdesátých let, které milovníci starších stylů jistě ocení. 


Kosmetická společnost Clinique se spojila s druhou kosmetickou firmou Crayola, a z jejich kolaborace vyšly nádherné stylové pastelky na rty v exkluzivní limitované edici. Prodávají se buďto v balení po osmi za 1 150 Kč nebo po čtyřech miniaturách za 580 Kč. Samotná tužka v plném balení vás pak přijde na 420 Kč. Odstínů bylo vyrobeno celkem osm a nechybí jemná broskvová, temnější fialová, výrazná purpurová nebo třeba intenzivní červená a rudá.  


fashiongonerogue.com

Mohlo by vás zajímat