Aktuálně ze světa módy: kosmetické kampaně Dior a Chanel
Kampaň Dior na řasenku s Bellou Hadid, na rtěnky s Jennifer Lawrence a na makeup Chanel s Annou Ewers. To jsou nové aktuality z módně-kosmetického světa!
Bella Hadid se stala tváří značky Dior Makeup již v roce 2016, v březnu 2017 se s ní ale reálně poprvé setkáváme v rámci kampaně, kde pózuje s novou řasenkou Pump 'N' Volume. Kromě nádherně prodloužených a zahuštěných řas má oči nalíčené ve tvaru kočičích očí kombinací černého a tyrkysového očního stínu.
Úspěšná herečka Jennifer Lawrence si zapózovala v další z kampaní pro značku Dior Makeup v duchu LA Girl. Mimo to je herečka celkovou ambasadorkou řady rtěnek DIor Addict, která čítá úžasných osmnáct odstínů. Ředitel Dior Makeup se nechal slyšet, že u rtěnky Dior Addict Lacquer Stick nehodlal dělat kompromisy ohledně příjemnosti nošení a intenzity barev, takže nové rtěnky mají jednoduše oboje! Jedná se o první lak na rty v podobě tradiční rtěnky.
Pro řadu makeupů francouzského módního domu Chanel Les Beiges zapózovala v jarní kampani Anna Ewers a stala se tak tváří makeupové novinky. Snímky fotografa Maria Testino ukazují, že nová řada podkladů se hodí na každou příležitost; modelka je jednou nalíčena velmi přirozeně a podruhé jí oči zvýrazňuje ostré kouřové líčení.
fashiongonerogue.com