Aktuálně ze světa módy: Olivier Rousteing spolupracuje s Nike a nová tvář Chanel No.5
Nová fotbalová kolekce značky Nike se chvástá velkým lákadlem. Spolupracoval na ní totiž populární designér dnešní doby - Olivier Rousteing. A 16letá celebrita novou tváří parfému Chanel.
Návrhář Olivier Rousteing se dal dohromady se sportovní značkou Nike na vytvoření poutavé fotbalové kolekce. Kromě oblečení je v ní obsaženo také několik modelů obuvi inspirovaných Nike Mercurial, Tiempo, Magista a Hypervenom. Celá kolekce je pouze v kombinaci černé a zlaté. Zlatou vybral Rousteing, protože symbolizuje vítězství a ve spojení s černou tvoří elegantní dvojici. Při tvorbě každého modelu si návrhář kladl otázku: "Opravdu by to fotbalista oblékl?" Právě díky ní dokázal udržet svou tvorbu pro Nike na sportovní úrovni. Kolekce obsahuje dámské i pánské oblečení, které spolu vzájemně ladí. Do prodeje jde 2. června.
Velmi mladá Lily-Rose Depp se stala novou tváří ikonického produktu Chanel - parfému No.5 L'eau. Již před časem ji francouzský módní dům představil ve své kampani slunečních brýlí. Na podzim letošního roku se teprve 16letá blonďatá dívka vrátí na reklamních fotografiích parfému. Pro upřesnění se nejedná o klasický No.5, ale o jeho novou verzi No.5 L'eau. Značka Chanel se nechala slyšet, že Depp si vybrala z důvodu, že vnese do jejího dědictví mládí, svěžest, a také proto, že je ideální zástupkyní své generace.
wwd.com ; teenvogue.com ; fashionista.com