Aktuálně ze světa módy: zakázaná reklama Rimmel a další zahraniční zprávy
Značce Rimmel byla zakázána reklama na řasenku, Burberry se osvědčil See now, Buy now koncept a kdo je novým influencerem?
V Británii byla zakázána televizní reklama na novou řasenku Scandal Reloaded s modelkou Carou Delevingne z důvodu, že nebyla realistická a nepředávala skutečnou představu o výsledcích po použití řasenky. Speciální agentura zabývající se reklamou prohlásila, že je kampaň zavádějící. Pozorný divák si totiž všimne, že řasy v reklamě nejsou přirozené, ale umělé.
Za posledních šest měsíců uvedla společnost Burberry, že její zisky vzrostly o 19 %. Toto období odpovídá přesně době, kdy Burberry přešla na módní koncept prodeje See now, Buy now. Zatímco na nový systém přešla i jejích konkurence jako H&M nebo Ralph Lauren, ani jedna z těchto společností se zdaleka nemůže pochlubit tak výraznými výsledky a zvýšeným prodejem jako Burberry.
Zatímco mezi ovlivňovatele běžných lidí, v angličtině tzv. influencery, jsme řadili převážně blogery a youtubery, kteří produkty od daných značek dostávají právě za účelem propagace a zviditelnění na svých sociálních sítích v čele s Insatgramem, najednou získávají větší váhu VIP zákazníci. Tedy ti, kteří opravdu nakupují luxusní oblečení, doplňky i elektroniku, protože na ni mají peníze. Protože právě oni jsou těmi, kteří hýbou s trhem módy. Sezónně za ní totiž vydají okolo desítek milionů korun!
fashionista.com