Alexander Wang chystá na pánské kolekce novou strategii
Jednou z hlavních kategorií designéra Alexandra Wanga je pánské oblečení. A právě v této oblasti se Wang rozhodl pro určité změny.
Řídit vlastní značku z pozice generálního i kreativního ředitele může být občas pěkná dřina. Wang se však snaží na plné obrátky, a přichází s inovací vztahující se na pánské oblečení. Kroky k urychlení růstu tržeb pánské módy u Alexandra Wanga tak vedou skrze podzimní kolekci ready-to-wear spojenou s hlavní pánskou kolekcí pro letošní rok.
„Mým cílem je sladit nabídku s tím, co naši zákazníci znají. Zjistili jsme, že lidé nevnímají rozdíl mezi různými kolekcemi. Vidí značku jako celek, proto nám dává smysl zefektivnit značku v tom směru, aby dále rostla a reagovala na to, co zákazníci kupují,“ řekl Wang.
Do budoucna budou tyto kolekce označeny černým štítkem na jednotlivých oděvech. Ceny se budou pohybovat od devadesáti dolarů u triček, až po 2500 dolarů u kabátů. Kromě očekávaných zisků značku čeká ulehčení v administrativní i designérské činnosti, jelikož dvě kolekce spojí v jednu.
forextv.com