Bella Hadid ztvárňuje budoucnost značky True Religion
Klid, vyrovnanost a pohoda září z tváře krásné modelky na míle daleko. Nejspíš za tím stojí i skutečnost, že má tuto značku Bella Hadid osobně ráda.
Značka True Religion obsadila mladší ze sester Hadid do své kampaně s názvem „Rocks denim“ pro podzim / zimu 2018. Společnost, která vznikla v Los Angeles, představuje prostřednictvím této reklamy své aktuální kousky. A nejsou to jenom džíny, ale také džínová sáčka nebo zkrácené topy do pasu. Fotky zachycené ve skladišti tomu dodávají rozhodně perfektní atmosféru.
„Fotit kampaň pro ikonické džíny v Los Angeles byla skvělá zkušenost,“ řekla Bella Hadid pro magazín WWD. „Vyrostla jsem se značkou True Religion a byla jsem nadšená, že jsem mohla hrát část z další kapitoly této značky.“
Značka se na konci roku konečně dostala ze svého bankrotu, a právě tvář Belly Hadid jí má pomoct vybudovat nové postavení na trhu. „Bella byla přirozenou volbou, aby se spojila ikonická podstata značky s moderním pohledem na její budoucnost,“ zaznělo v oficiálním prohlášení.
Za fotoaparátem tentokrát stál fotograf Boo George, stylistkou byla Mimi Cuttrell a o vlasy a make-up se postaralo duo Jen Atkin a Mary Phillips. Tito lidé se rovněž zasloužili o novou tvář značky.
wwd.com