Benefiční módní přehlídka. Nadace Terezy Maxové dětem
Tuto fantastickou částku se podařilo získat na podporu dětí z jihočeských dětských domovů během dvou letošních benefičních módních show.
Benefiční módní show podpořila dětské domovy rekordní částkou.
Téměř 850 tisíc korun. Tuto fantastickou částku se podařilo získat na podporu dětí z jihočeských dětských domovů během dvou letošních benefičních módních show. Na jihočeský účet nadace dubnovou částku 390 tisíc korun doplnil šek ve výši 459 048 korun. Nadace Terezy Maxové dětem díky charitativnímu projektu Art4kids získala již téměř 3,5 milionu korun.
„Byl to velký svátek módy a nadšených dětiček,“ těmito slovy ohodnotil IX. ročník Benefiční přehlídky pro Nadaci Terezy Maxové dětem ředitel Dětského domova v Žíchovci Josef Peiker. Tradiční charitativní akce, kterou ve středu 4. prosince na českobudějovickém Výstavišti navštívilo více než 1 400 diváků, si užil každý. Milovník luxusní módy a módních trendů, hudební fajnšmekr i fanoušek akrobaticko-tanečních vystoupení. Galavečer, kterým provázela okouzlující Inna Puhajková, nabídl krásu, originální scénu s třicetimetrovým molem, vizuální efekty i emoce.
Módní akci, která byla vyvrcholením celoročních aktivit charitativního projektu Art4kids, osobní účastí podpořila řada populárních osobností ze světa českého a slovenského showbyznysu. Na akci vystoupil se svoji kapelou hudebník David Kraus, herec Miroslav Etzler, který např. přečetl publiku několik dopisů od podpořených dětí z dětských domovů. Svůj zpěv předvedla herečka a muzikálová zpěvačka Daniela Šinkorová, roli modelek si zase vyzkoušeli herečkyZuzana Vejvodová nebo Andrea Kerestešová. Ta navíc měla v předsálí výstavu fotoobrazů ze série stylizovaných portrétů INDIGO.
Projekt Art4kids také podpořili hráči HC Lev Praha - jediného českého zástupce v ruské Kontinentální hokejové lize. Jelikož tým měl ve stejný večer pracovní povinností na domácím ledě v soutěžním utkání s ruským Čerepovcem, připravili hráči českobudějovickému publiku alespoň krátkou zdravici a pro dětí z dětských domovů atraktivní dárky.
Velmi neobvyklé představení pro diváky připravilo slovenské akrobaticko-taneční duo Vertigo, které místo vzdušného tance na šalách předvedlo divákům úchvatný vzdušný tanec v kruhu zavěšeném ke stropu pavilonu. Akrobaté za svůj kousek od publika sklidili obrovský potlesk. Akrobacie, byť poněkud z jiného soudku, nechyběla ani o přestávce, kdy svůj smyslný tanec pole dance předvedla semifinalistka soutěže Česko Slovensko má talent Lucie „LOO“ Šimková.
Na velké přehlídkové scéně se kromě modelek agentury Artmodels v čele s okouzlující Gábinou Dvořákovou předvedli také finalisti a vítězové soutěže MUŽ ROKU. Nechyběl ani úřadující vítěz a účastník soutěže Mister International v Jakartě Antonín Beránek, který v prestižní mezinárodní soutěži krásy obsadil šesté místo a stal se tak nejkrásnějším Evropanem planety.
Speciálními hosty Benefiční přehlídky NTMD byly děti z dětských domovů. Přímo na scéně se představili tanečníci z dětského domova v Žíchovci. Na mole také vystoupila Veronika Kašáková. Z dívky, která vyrůstala v dětském domově ve Vysoké Peci u Chomutova je dnes úspěšná modelka, v těchto dnech navíc dopsala svou knihu Zpověď holky z děcáku. Svůj talent předvedl také Lubomír Kábrt, jehož životní příběh také začal v dětském domově. Tan předvedl nadšenému publiku originální tanec s „hůlkou“ TWIRLING BUTTON, kterým oslnil i porotu Česko Slovensko má Talent.
Na své si přišli i módní fajnšmekři. IX. ročník Benefiční módní show jim nabídl desítky módních značek i autorské kolekce špičkových českých návrhářů. Odvážnou autorskou kolekci představila trojice návrhářů z Čech i ze Slovenska vystupujících pod labelem LaFormela. 9. ročník také podpořila slavná návrhářka a ikona české módy Taťána Kovaříková. Kolekci z více než stovky modelů si pro českobudějovické publikum připravili studenti Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze. Ateliér designu oděvu a obuvi pod vedením doc. Liběny Rochové představil kolekci Bohemia, pro kterou byly inspirací lidová slovesnost a folklorní oděvy, a kolekci Swarovski, symbolizující ikonický prsten Nirvana. Sesterský Ateliér módní tvorby pod vedením MgA. Pavla Ivančice ve spolupráci s Fakultou sociálních věd Univerzity Karlovy představil divákům extravagantní projekt pod názvem Creative Fashion Marketing.
Projekt NEW JOB NEW LIFE
Stejně jako každý rok i letos šel výtěžek z obou benefičních přehlídek do jihočeského fondu Nadace Terezy Maxové dětem. Tématem IX. ročníku se stal nový projekt „NEW JOB NEW LIFE“ (www.newjobnewlife.cz). Jde o projekt, jehož cílem je pomoc dětem vycházejícím z dětských domovů do reálního světa. Agentura Art4promotion je garantem projektu pro oblast Jižních Čech.
„Jsem moc rada, že se nám podařilo nastartovat nový projekt New Job New Life a věřím v jeho úspěšnou a dlouhou budoucnost. Z dětských domovů do reálného života odchází hodně nepřipravených dětí. Naším cílem je nabídnout těmto dětem možnost pracovat v některé z firem, které se do projektu zapojily a postupně zapojují. Pokud se tyto děti po opuštění dětských domovů uchytí v zaměstnání, dostanou nový impuls a je mnohem větší pravděpodobnost, že jejich životní osud bude mít šťastný příběh,“ říká Lenka Střítecká z komunikační agentury Art4promotion, která je garantem projektu pro oblast Jižních Čech.
Na mole také vystoupila Veronika Kašáková. Z dívky, která vyrůstala v dětském domově ve Vysoké Peci u Chomutova je dnes úspěšná modelka, v těchto dnech navíc dopsala svou knihu Zpověď holky z děcáku. Svůj talent předvedl také Lubomír Kábrt, jehož životní příběh také začal v dětském domově. Tan předvedl nadšenému publiku originální tanec s „hůlkou“ TWIRLING BUTTON, kterým oslnil i porotu Česko Slovensko má Talent.
Na své si přišli i módní fajnšmekři. IX. ročník Benefiční módní show jim nabídl desítky módních značek i autorské kolekce špičkových českých návrhářů. Odvážnou autorskou kolekci představila trojice návrhářů z Čech i ze Slovenska vystupujících pod labelem LaFormela. 9. ročník také podpořila slavná návrhářka a ikona české módy Taťána Kovaříková. Kolekci z více než stovky modelů si pro českobudějovické publikum připravili studenti Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze. Ateliér designu oděvu a obuvi pod vedením doc. Liběny Rochové představil kolekci Bohemia, pro kterou byly inspirací lidová slovesnost a folklorní oděvy, a kolekci Swarovski, symbolizující ikonický prsten Nirvana. Sesterský Ateliér módní tvorby pod vedením MgA. Pavla Ivančice ve spolupráci s Fakultou sociálních věd Univerzity Karlovy představil divákům extravagantní projekt pod názvem Creative Fashion Marketing.
Zdroj: art4promotion.com