Britská modelka Adwoa Aboah je vizí nové kampaně Chanel
Kampaň pro jaro a léto 2018 představující dioptrické i sluneční brýle v černobílém podání s modelkou Aboah popisuje rozmanitost.
Kampaň „Chanel Eyewear“ zachycená na černobílých snímcích, jak jinak než Karlem Lagerfeldem, představuje nové módní kousky ze světa brýlí. Modelka oplývající jen pár milimetry vlasů, byla perfektní volbou, jak podtrhnout krásu obličeje a zvýraznit brýlové obroučky.
Nápadný vzhled optiky, Adwoa s turbanem na hlavě s tváří posetou pihami a s výraznými rty působí čistě a elegantně. Obroučky nebo stranice brýlí, jak slunečních tak dioptrických, mají vsazené malé perličky. Nechybí ani symbol značky, dvě propletená obrácená C.
Pětadvacetiletá modelka, která si prošla náročnějším mládím, se v prosinci 2017 objevila na obálce britské Vogue. Dříve trpěla depresí a byla drogově závislou. Nyní svůj život bere za jiný, lepší konec. Za svou kariéru si připsala i obálky americké a italské Vogue. Loňský rok byl pro ni celkově úspěšný. Byla zvolena modelkou roku organizací models.com. Nakonec módní průmysl mají se sestrou Kesewou v genech - i rodiče se v něm pohybovali. Aboah má za sebou spolupráce pro značky jako Clavin Klein, Fendi, DKNY, Alexander Wang a další. Rovněž založila organizaci pomáhající mladým ženám s názvem Gurls Talk.
chanel.com