Burberry blíže k zákazníkovi

Burberry blíže k zákazníkovi

Britský módní dům Burberry nás tento měsíc zásobuje novinkami. Co se u této značky poslední dobou děje? Naprostá změna zákaznického systému.

Co je zásadní novinkou pro zákazníky Burberry, je zavedení nového zákaznického systému a zároveň podpora vlastního prodeje ze strany Burberry. Značka zavádí systém see now - buy now, tedy vidíte to teď - kupte si to teď. Novinka spočívá v tom, že Burberry nebude po odhalení svého oblečení na módních přehlídkách půl roku čekat, aby mohlo oblečení vystavit v obchodech, ale nabídne ho zákazníkům rovnou. Jak říká kreativní ředitel značky Christopher Bailey, léto vždycky někde je. Zároveň Burberry nadále nebude v rámci jedné show oddělovat dámské a pánské kolekce. 
 
 
Burberry nově odmítá nazývat své sezóny podle období, tudíž to budou kolekce únor září. Hned po přehlídce si kousky od Burberry budete moci pořídit v obchodech nebo online. Značka se se všemi změnami snaží více přiblížit k zákazníkovi. Systém bude fungovat už po skončení této sezóny, takže kdo nakupujete u Burberry, můžete se těšit na to, že co vás zaujme, můžete mít hned druhý den v šatníku. Burberry se do velkých změn pustilo naplno a my můžeme jen sledovat, jestli tento trend budou následovat i ostatní značky. 
 
 
Foto: Burberry, reuters.com, fbl.ba, pinterest.com
Mohlo by vás zajímat