Burberry narychlo přichází s novým logem
Změna po téměř dvaceti letech musela být hotová do 4 týdnů.
Poprvé od roku 1999 došlo u britské značky Burberry ke změně loga. Stejně jako ikonický trenčkot patří neodmyslitelně ke značce i logo s historickým nádechem a zdobeným písmem. To upadlo v zapomnění. Podpis značkybude nyní moderní s nádechem minimalismu.
Vše se událo téměř v rekordním čase. O změnu se postaral známý britský designer Peter Saville, který také vytvořil například loňský refresh loga značky Calvin Klein.
Buberry tak přišlo s dvěma novinkami. Tou první bylo právě již zmiňované logo a druhou monogram, který byl vytvořen díky kreativnímu šéfovi značky, kterým je Riccardo Tisci. Ten objevil v archivech podpis zakladatele značky Thomase Burberryho. Vznikl tak vzor představující iniciály zakladatele. Písmena B jsou protkána písmeny T.
Zajímavé je, že firma Burbbery zveřejnila komunikaci mezi Tiscim a Savillem. Tisci v ní žádá o zpracování do 4 týdnů. To ovšem Saville vtipně komentuje a uvádí, že na takovouto práci je potřeba 4 měsíců.
Nemožné se tak stalo skutečností a Peter Saville zadání splnil.
adweek.com; independent.co.uk