Calvin Klein má novou designérskou posilu

Calvin Klein má novou designérskou posilu

V naprosté tichosti se koncem února do módního domu Calvin Klein přidal nový designer, Willy Chavarria.

Willy Chavarria, NYFW 2017, foto @Willy Chavarria

Senior viceprezident pro design CK a pánské oblečení Global Essentials je jeho novou funkcí u značky Calvin Klein. Designér Willy Chavarria v roce 2015 spustil vlastní značku pánského oblečení, navíc se ale od února zodpovídá Jessice Lomax, výkonné viceprezidentnce a globální vedoucí designu Calvin Klein.

„Módní věc“, jak ji Chavarria sám nazývá, ho zasáhla až v jeho dvaceti letech, kdy studoval grafický design na Akademii umění v San Francisku a pracoval na částečný úvazek v oddělení logistiky módní značky Joe Boxer, která se zabývá zejména spodním prádlem. Mezi krabicemi na zabalení a odeslání zůstával Chavarria v kanceláři pozdě do večera, kde pracoval na svých náčrtech. „Snažil jsem se udělat cokoliv, abych upoutal pozornost designérského týmu,“ říká návrhář. A vyplatilo se mu to! Všiml si ho Nick Graham, zakladatel značky, který vzal Chavarria pod svá křídla. Možná právě tam se rozjel rychlík, který se s Willym doposud nezastavil.

Spousta velkých osudových zvratů přišla ráz naráz, od spolupráce s Ralphem Laurenem a stěhováním do New Yorku, kde byl jmenován hlavním kreativním ředitelem značky, až po otevření vlastního obchodu v SoHo s názvem Palmer Trading Company, který kromě oblečení naplnil i doplňky a americkým nábytkem. Obchod postupně rozšiřoval o různé značky, až přišel s vlastní řadou košil a doplňků.

Obchodu v Japonsku se dařilo, a tak přišlo na řadu udělat si vlastní značku. „Ach, to byl můj splněný sen,“ říká s láskou Chavarria. Značka pojmenovaná po něm samotným se zrodila na podzim 2015 a jen o pár měsíců později přejmenoval návrhář i svůj obchod na „Willy Chavarria“, kde už najdete jen oblečení a doplňky.

I přesto, že má své práce nyní dost, nemohl odmítnout lukrativní nabídku značky Calvin Klein. A možná právě pro osudové zvraty a změny, které mu život chystá, se již nyní těšíme, kam spolupráce s populární značkou povede.

Mohlo by vás zajímat