Calvin Klein přináší bezpohlavní vůní CK2
21. století je dobou neomezených možností. I proto se stírají rozdíly mezi ženami a muži. A to Calvin Klein moc dobře ví.
Značka Calvin Klein přináší vůni s názvem CK2, která bude k dostání za pár týdnů a která bourá hranice, jež máme kolem sebe pevně postavené. I když prožíváme období, které je neustále o krok napřed, možná je tato reklamní kampaň přeci jen ještě o krůček dál…
Doslova bezpohlavní CK2 je vyrobena pro generaci tohoto milénia. Calvin Klein přišel s myšlenkou unisex parfému již v roce 1994 a označil ho názvem CK One. Tato vůně se stala kultovní, masivně populární a její těžký pád na citrusy i oceán si zamilovalo mnoho mužů a žen. CK2 na ni navazuje. Je ztělesněním vzrušení života, oslavuje myšlenku, že ne každý vztah potřebuje štítek, jakousi nálepku či označení.
I doprovodná reklama je stejně progresivní a provokativní, jak to Calvin Klein umí. Smíšené páry provází minutové video. Jde jen o sázku na dobrý marketing, nebo nás jednoho dne čeká bezpohlavní populace?
Možná i tato vůně si nakonec zaslouží více individuálního zacházení než-li téma genderových bariér. Možná vás kombinace wasabi, květů, kamenů a dřeva utvrdí v tom, jaká skutečně je…