Calvin Klein se chystá výhradně do digitálního prostoru a neplánuje žádné přehlídky

Calvin Klein se chystá výhradně do digitálního prostoru a neplánuje žádné přehlídky

Americký návrhář s fenomenálním úspěchem po celé generace se rozhodl ustoupit od klasických přehlídek. Calvin Klein plánuje masovou produkci a pouze digitální prezentaci. 

Nohama na zemi

Gigantická americká značka Calvin Klein se rozhodla být více ve spojení s realitou než být luxusním snem. A to tak, že jde s dobou a ustupuje od klasických přehlídek. Podle kreativního týmu je potřeba posunout se dál. Značka si bude vybírat vlivné influencery a ty dávat do svých reklam a prezentací kolekcí. Tento vzorec se ukázal být velmi efektivním zejména v 90. letech, kdy se v reklamě objevovaly celosvětově oblíbené hvězdy. Poslední roky se úspěch opakoval, ale reklamy byly jen nárazové.

O krok vpřed

Zářným příkladem a pravděpodobně i testovacím projektem pro značku byla minulý rok spolupráce se setrami Kardashianovými. Ty přinesly značce v digitální i tištěné reklamě obrovskou klientelu. Převážně mladá generace znovu objevila kouzlo tradiční americké značky. Díky vhodnému výběru populárních influencerů se podařilo uspět. Calvin Klein byl vždy napřed ve svých vizích a způsobu reklamy. Nyní jde s dobou a myslí hlavně na to, že lidé jsou nepřetržitě přítomní na sociálních sítích.

Stará i nová identita značky

Calvin Klein oznámil, že ustupuje od luxusní konfekce a soustředí se jen na masovou produkci. Na tu se poslední dekádu zapomínalo. Chce se vrátit o krok zpátky do období své největší slávy v 90. letech, vytvořit novou CK ikonu s vlastní silnou identitou a tu představit světu. Půjde i o dva kroky vpřed, protože jde v první řadě o digitální kampaň. Nový módní koncept, kde jde především o neformální oděv na skutečných lidech, a ne o luxusní nedosažitelné modely na dokonalých modelkách, je možná právě to, co svět módy nyní potřebuje. 

Zdroj; vogue.com, pinterest.com

Mohlo by vás zajímat