Candystud kolekce Valentino a nečekané pop-up obchody
Valentino rozšiřuje svou jarní kolekci Candystud a otevírá pop-up store v Pekingu. Co mohou od pop-up store zákazníci očekávat?
Kolekce Candystud od Valentina pro jaro 2018 je asi všem známá. Jde o kolekci luxusních kožených doplňků zdobených stříbrnými cvočky. Celá kolekce obsahuje kabelky, boty a další doplňky. K propagaci této kolekce se značka rozhodla realizovat tzv. pop-up stores. Jedná se o menší obchody, které se otevírají po různých místech jen po omezenou dobu. Zákazníci zde mají možnost si zakoupit nejnovější exkluzivní kousky, které často vznikají přímo pro tyto příležitosti.
Na svých pop-up stores Valentino spolupracuje s Čínským tigrem Alibaba, díky němuž bude Valentino moci otevřít své obchody ve Tmall, kde Luxury Pavilion otevírá pop-up prodejny. Zákazníci mají možnost si zboží objednat do čtvrtka on-line. V pátek se pak otevře samotná prodejna.
Valentino Garavani speciálně pro tuto příležitost obohatil svou Candystud kolekci o limitovanou edici čtyř nových designů kabelek, čtyř nových design tenisek a řadu dalších drobnějších doplňků. Zákazníci si tak mohou dopřát nejen jedinečný zážitek díky nákupu v bohatě zdobených luxusních obchodech s prvotřídní obsluhou, ale také mají jedinečnou možnost získat kousky limitované edice, které jinde k dostání nebudou.
“Současné organizování Candystud Factory pop-up obchodů od Valentina v Pekingu ve spolupráci s Pavilion Tmall je perfektní ukázkou toho, jak mohou značky ovlivnit platformu Alibaba, aby zapojila své zákazníky a aby využili nových maloobchodních příležitostí,” okomentovala událost Jessica Liu, prezidentka pro módu v Tmall.
Alibaba pracuje na nových možnostech propojení on-line a off-line nákupu a jejich vylepšení, díky obrovským zásobám informací, a tak mohou lépe porozumět zákazníkům a dopřát ještě kvalitnější zážitek. Služba Tmall má nyní okolo 580 milionů zákazníků a společnost se nadále snaží rozšířit spolupráci o luxusní západní značky. Nabízí tak možnost využití jejich on-line platformy pro řadu návrhářů. Některé vlivné značky jako Burberry, Hugo Boss, Guerlain a Maserati již těchto služeb využili také.
vogue.com, wwd.com