ČESKÁ KOSMETIKA PO ROCE OPĚT ZÍSKALA MEDAILE NA CELOSVĚTOVÉ SOUTĚŽI

ČESKÁ KOSMETIKA PO ROCE OPĚT ZÍSKALA MEDAILE NA CELOSVĚTOVÉ SOUTĚŽI

Česká přírodní kosmetika Ego Harmony je na trhu jen dva roky, přesto již získává ostruhy na mezinárodní scéně. Po dvojnásobné účasti v TOP 10 v rámci Pure Beauty Global Awards, patrně největší soutěže přírodní kosmetiky na světě, získala od odborné poroty zlatou a bronzovou medaili na Global Green Beauty Awards 2022.  

Tato soutěž je určena pouze kosmetickým přípravkům, které splňují přísná kritéria. Vítěze vybrala porota 6 expertů na krásu podle dvou faktorů: Jednak porotkyně samotné produkty několik měsíců testovaly samy na sobě. Druhým kritériem bylo to, jak jsou jednotlivé produkty „zelené a čisté“, tedy zda jsou použité složky skutečně přírodní, ekologické a udržitelné.

Noční krém ARGAN & OPUNCIE získal medailová ocenění hned ve dvou kategoriích. Třetí příčku obdržel v kategorii Best Cruelty Free Beauty Product oceňující výrobky, které nejen že nejsou testovány na zvířatech, ale ani žádná z jejich složek takto není testována. Jednotlivé složky navíc nesmějí mít živočišný původ. Zlatou medaili mu porota udělila v kategorii Best Vegan Anti-aging Product. Jde tedy o nejlepší veganský kosmetický přípravek určený k boji proti stárnutí pleti.

Na významu Global Green Beauty Awards přidává také to, že se nezaměřují pouze na novinky daného roku, ale oceňují i produkty, které jsou v prodeji i několik let. „Po loňské zlaté medaili pro náš peeling a stříbrné medaili pro vyživující krém tato ocenění znovu potvrzují, že se nám daří naplňovat naše hlavní cíle a zásady, tedy poskytovat vysoce účinnou a šetrnou péči v souladu s přírodou,“ říká František Vorel, zakladatel značky Ego Harmony.

Česká přírodní kosmetika se díky opakovaným pódiovým umístěním zařadila mezi značky, jako jsou např. Avon, Shiseido, Mary Kay či Natura Siberica, které tuto soutěž vyhráli v minulosti. V letošním ročníku patří mezi oceněné švýcarská Weleda, které je na trhu více než 100 let, nebo německá Lavera.

„Věděli jsme, že naše přípravky jsou kvalitní, za každým z nich se skrývá téměř dvouletý vývoj. Skutečně každý produkt ladíme, jak je to jen možné. Na začátku jsme však nevěděli, jestli se můžeme měřit s velkými vyhlášenými značkami. Natož je porážet. Je nám ohromnou ctí a současně velkým závazkem do budoucna, že je porážet dokážeme.,“ dodává František Vorel.

Mohlo by vás zajímat