Česká Miss v novém kabátu

Česká Miss v novém kabátu

A neobléká jej některá z vítězek předchozích ročníků, nýbrž soutěž sama, která přichází jako velkolepá show. Je jiná, nová, atraktivnější.

Zatímco jí někteří předpovídali nejistou existenci, oblíbená soutěž Česká Miss i přes odpor televizních stanic, které ji odmítly vysílat, pokračuje dál, a pod novým vedením přichází v úplně nové podobě, která se od všech předchozích ročníků diametrálně odlišuje.

Jak? Netradiční inovace, které s národní soutěží krásy plánují, už nám směle představili podnikatel Martin Ditmar a Česká Vicemiss 2007 Eva Čerešňáková, kteří soutěži nově šéfují.

Česká Miss 2017 přichází ve zcela novém kabátu coby velkolepá online show pro několik tisíc diváků

Slůvko online zde hraje významnou roli, protože osudy zúčastněných dívek se vkládají do rukou samotných fanoušků. Součástí nového konceptu je totiž propojení s Facebookem a Instagramem, kdy se přihlášeným dívkám vytváří nový speciální profil, na němž se prezentují, kde získávají své fanoušky a také bojují o postup do semifinále, do kterého díky největšímu počtu „followers“ postoupí čtrnáct z celkových dvaceti pěti dívek. Další dívky pak budou o postup do semifinále bojovat klasickou cestou, a sice celkem na devíti castinzích, které začínají už 24. listopadu 2016.

Online koncept ale neznamená, že chce Česká Miss zcela upustit od televizního vysílání. Pouze rozšiřuje kanály, kterými bude projekt komunikován a zároveň nabídne divákům možnost být jeho součástí od samého počátku a po celou dobu.

„O vše se s diváky budeme dělit nejen online, ale i v nově připraveném Studiu Miss, které bude veřejnost o dění a průběhu soutěže krásy informovat,“ říkají Eva Čerešňáková a Martin Ditmar.

Jak se vám líbí nová podoba České Miss?

Mohlo by vás zajímat