Česká módní značka Wolfgang přináší další jednoduché kousky, které na sebe postupně navazují
Česká módní značka Wolfgang, za kterou stojí invenční dvojice Viktorie Kaštánková a Zuzana Milandu, na podzim velkým mejdanem oslavila 10 let existence a nyní o sobě znovu dává vědět.
Značka Wolfgang svůj sortiment rozšiřuje o nové unisex kousky – ovšem nejen pro tuto aktuální sezonu. Wolfgang je totiž brand, který přemýšlí o tom, jak módní průmysl zasahuje do životního prostředí nás všech a snaží se, aby environmentální stopa značky byla co nejšetrnější.
„Novinky přidáváme postupně, neděláme trendy věci, s rozvahou vytváříme jednoduché oblečení, které na sebe postupně navazuje, a to i napříč léty. Ten známý formát, kdy se 4x do roka přijde s novou kolekcí, je podle nás opakem toho nejdůležitějšího trendu současnosti, kterého bychom se měli držet všichni – udržitelnosti. Tu my shledáváme v tom, že neprodukujeme zbytečný balast, ale kvalitní a nadčasové věci, které nás budou bavit ne sezóny, ale léta,“ říká Viktorie Kaštánková.
A přesně takové jsou i nejnovější kousky. Jednoduché linie, nadčasové, skvěle padnoucí střihy, slušivé a zároveň maximálně pohodlné. „Krása by měla následovat funkci, ne naopak,“ podotýká Viktorie a dodává, že nové kousky jsou ušité z příjemných, především vlněných, materiálů pro každodenní nošení. Tak, jak to příznivci značky dobře znají a mají rádi. Wolfgang se věnuje i outdoorovému oblečení z nanomateriálů a velkou část sortimentu nyní tvoří také prémiová řada Classy. V plánu jsou ni ovinky z certifikované biobavlny.
foto: se svolením Wolfgang
„Vzhledem k použitým materiálům šla část naší produkce cenově nahoru. Jsou to ale kousky, které by si člověk neměl pořizovat impulzivně. Takové ty unáhlené radosti za pár stovek často bývají nesmysl, jehož jepičí život končí po dvou nošeních. Chceme, abyste o nákupu dané věci chvíli přemýšleli, našli její místo v kombinacích s vašimi stávajícími oblíbenci. Chceme, abyste ten kousek měli rádi opravdu dlouho. Když si pak spočítáte, že jste věc, která stála 4 000 korun, na sobě měli stokrát, zjistíte, že to vychází lépe, než když si koupíte hadřík za 400, který obléknete dvakrát a přestane vás bavit. Tohle je mikro-pohled, týkající se našeho osobního hospodaření. A pak je tu ten makro, kdy se pořizováním spousty zbytečných věcí podílíme na enviromentální katastrofě, kterou nikdo z nás nechce, ale už méně z nás za ni přebírá zodpovědnost,“ vrací se Viktorie Kaštánková ke klíčovému apelu.