Česká značka Tradice Zuzany Osako uvádí podzimní kampaň, za kterou stojí Lucie Robinson
Česká značka Tradice designérky Zuzany Osako představuje svou nejnovější kampaň pro podzim 2024, která rozšiřuje tradiční módu mezi širší publikum. Kampaň nafotila talentovaná fotografka Lucie Robinson s tvářemi, které zaujaly svou autenticitou a jedinečností.
Podzimní kampaň odráží přání značky Tradice nabídnout módu, která je dostupná a přístupná pro každou ženu, bez ohledu na její velikost, věk či styl.
„Naším cílem je ukázat, že krása je univerzální a nezávisí na číslech. Používáme přírodní materiály od evropských dodavatelů a sezónně vybíráme z takzvaných dead stock, což jsou nevyužité materiály, které by se jinak staly odpadem oděvního průmyslu. Veškeré modely šijeme s láskou a precizností výhradně v naší zemi,“ uvedla Zuzana Osako, zakladatelka značky Tradice.
Za objektivem kampaně stanula již tradičně renomovaná fotografka Lucie Robinson, jež se specializuje na módní a portrétní fotografii a její práce se objevila v módních magazínech jako Vogue, Harper’s Bazaar či Elle. Hlavními hvězdami kampaně se staly Jana Lhotová, Monika Exlerová, a Olina Punčochářová, které svou rozdílností upevňují poselství kampaně.
“Jana představuje moderní ženu. Pracuje jako make-up artistka, a ztělesňuje tak odvahu v sebevyjádření. Monika nás okouzlila svou sebevědomou ženskostí, která přijímá přirozené stárnutí s grácií. Neskrývá své šediny ani vrásky a vyzařuje neuvěřitelně srdečnou energii. Olina, zkušená modelka, se po mnoha letech a dvou dětech vrací k modelingu, a tím dokazuje, že věk není překážkou, ale příležitostí k novým začátkům. Všechny tváře jsme vybírali tak, aby vyjádřily inkluzivitu našich oděvů a jejich střihů, které sedí každému typu postavy,” dodává Zuzana Osako.
Kampaň byla nafocena v kouzelné přírodě obklopující Zámek Trpísty, která svým romantickým prostředím dodala fotografiím jedinečný půvab.