Chanel se na podzim 2016 představuje netradičně formou koláží
Elegance a střídmost, které pro módní dům Chanel považujeme za tolik ikonické, sice zůstaly, hlavní slovo ovšem přebralo moderní umění a celou kampaň zabalilo do koláží.
Zdá se nám (pravděpodobně ale ne), že módní značky vydávají ke svých podzimním kampaním mnohem více fotek než před pár lety. Módní domy jako Chanel, Dior nebo Valentino mívaly zvykem ukazovat světu pouze skromný počet snímků. Během letošního léta, kdy jsou nám postupně odhalovány kampaně veškerých značek, zjišťujeme, že i high-end módní domy do jisté míry přechází na podobu kampaní, kterou odkoukaly od módních řetězců a tak už není výjimkou, že silná módní společnost s ohromným historickým odkazem (jako je právě Chanel) prezentuje i více jak deset fotek. Chanel se konkrétně odpoutal od minimalismu nejen co do počtu, ale i v celkovém měřítku provedení. Podzimní kampaň 2016 hýří barvami, geometrickými tvary a jejich trochu psychadelickým spojením do koláží. Ovšem elegance dámy, pro kterou obdivuje Chanel celý svět, zůstává. Kloboučky, rukavičky, perly, sáčka. Jen se Chanel vydává na cestu vstříc mladé generaci. A co se týče businessu, tah je to bezpochyby dobře cílený.
fashiongoenrogue.com