Co byste měli vědět o kolekci navržené vévodkyní ze Sussexu Meghan Markle?
Kolekce, která bude mít podstatně hlubší význam a je spojená s módní návrhářkou Mishou Nonoo, by se měla začít prodávat již toto září.
Není to tak dávno, kdy se čerstvá maminka Meghan Markle podílela na vydání nejdůležitějšího čísla časopisu Vogue. Nyní je jasné, že se pustila i do vytvoření vlastní kolekce, kterou společně s návrhářkou Mishou Nonoo a dalšími newyorskými návrháři uvede na trh nejspíš již za pár dní. Spojuje tak svou lásku k módě i touhu pomáhat jiným ženám.
Kolekce pracovních oděvů je určena na podporu žen, které se vrací do práce po mateřské dovolené či těm, které jsou dlouhodobě nezaměstnané. Meghan Markle věnuje za každý prodaný kousek jeden další organizaci Smart Works, která nezaměstnaným ženám oblečení a doplňky poskytuje.
Prodej kolekce by měl probíhat skrze maloobchodníky ve Velké Británii, které Meghan ke spolupráci oslovila. Mezi nimi například Marks & Spencer, John Lewis & Partners a Jigsaw.
V lednu byla vévodkyně ze Sussexu jmenována královský patronem společnosti Smart Works a od té doby se této aktivitě věnuje, jak jí časové možnosti dovolí. Dlouholeté přátelství s návrhářkou Mishou Nonoo, která byla i součástí královské svatby, doslova nabízelo podobnou spolupráci. Návrhářka se přátelí i s dalšími členy královské rodiny, jako jsou princezna Eugenie a princezna Beatrice.
Není to však první kolekce, na které Meghan pracuje. Dříve se spojila s kanadským maloobchodním prodejcem Reitmans a vytvořila kolekci oblečení s názvem „Na víkend“.
instagram.com, reitmans.com,