Co jste nevěděli o Hermès
Móda.cz si byla poslechnout přednášku Lucie Kocman, PR managerky Hermès, o tom, co o Hermès na internetu nenajdete.
Fakulta sociálních věd a její Katedra marketingové komunikace a PR zajistily svým studentům unikátní přednášku. Lucie Kocman, PR manažerka módního domu Hermès, v prostorách fakulty přednášela o Hermès, historii a propagaci značky.
Právě propagace značky a jejích produktů je to, co nás na Hermès zaujalo. Hermès ke každé své kampani, ke každému produktu a každoročnímu tématu vymýšlí vlastní příběh. V kampaních nikdy nečekejte známé osobnosti nebo múzy. Podoba reklamy se dvakrát do roka mění a odpovídá každoročnímu tématu. Letošním námětem je Metamorphosis.
Co se nám na značce Hermès líbí nejvíc, je, že nepotřebuje vystavovat na odiv sebe samu. Signování svých produktů pomocí loga schovává na místa, kde je může najít jen jejich majitel. Na kabelkách vídáme velké písmeno H, ale logo Hermès je pečlivě skryté.
A co se vám vybaví jako první, když zaslechnete slovo Hermès? Kabelka Birkin, Kelly nebo Constance? Hedvábné kravaty či šátky? Jezdectví a koně? Hermès nabízí zákazníkům své služby už téměř dvě století, asociací se svým názvem tak vyvoláva více než dost.
Kampaň Hermès pro letošní podzim 2014
Zdroj foto: vlastní, pinterest.com