Co si vezmu na sebe? To je otázka, kterou zkoumá herečka Sarah Jessica Parker a zpěvák Mahmood v nové kampani Zalando

Co si vezmu na sebe? To je otázka, kterou zkoumá herečka Sarah Jessica Parker a zpěvák Mahmood v nové kampani Zalando

Herečka, producentka a podnikatelka Sarah Jessica Parker společně s italským zpěvákem a skladatelem Mahmoodem přivádí k životu jarní a letní kampani 2025 a vypráví příběh o tom, jak v módě najít sebevědomí.

 

Pod kreativním vedením stylistky Stelly Greenspan kampaň hravým způsobem pokládá otázku, kterou si každý den kladou lidé na celém světě. Evropský online multibrandový e-shop s módou tak zachycuje moment, který proměňuje v příležitost pro sebevyjádření a inspiraci. A kdo by mohl lépe ztvárnit tuto myšlenku než herečka Sarah Jessica Parker, která je čtyřnásobnou držitelkou Zlatého glóbu a společně s ní také úspěšný italský zpěvák, skladatel a také ikona stylu s mnoha úspěchy.

„Výběr outfitu je jako vyprávění příběhu o tom, kdo jste,“ říká Sarah Jessica Parker. „Někdy je to snadné, jindy to vyžaduje trochu více přemýšlení. Ale je krásné, jak tato kampaň Zalando oslavuje každodenní rituál, který nás všechny spojuje. A co je nejdůležitější – neexistují žádné špatné volby!“

Odpověď na jasně danou otázku každý z nás řeší každý den v jiné podobě. Odráží se na tom naše momentální nálada, psychická pohoda, počasí, ale také hlavně jednotlivé situace, podle toho, kam se zrovna chystáme jít. Jarní a letní kampaň 2025 přináší radost z oblékání a ukazuje, že móda není jen o trendech - je o sebevědomí a schopnosti užít si každý moment oblékání naplno.

foto: se svolením Zalando

Na pozadí rušného náměstí zve kampaň diváky na hravé a stylové módní dobrodružství. Jak Sarah Jessica Parker a Mahmood procházejí nekonečnými možnostmi sezónních outfitů, móda se stává polem pro sebevyjádření – od neformálních denních schůzek až po živé městské večírky a romantické večery pod hvězdami.

Mahmood ke kampani dodává: „Na pódiu jsem nosil mnoho odvážných outfitů, ale i já si občas říkám: ‚Co si vezmu na sebe?‘ – třeba když běžím pozdě na kávu s přáteli. Tato kampaň je pro každého, kdo se kdy postavil před zrcadlo a třikrát se převlékl, než vyšel z domu.“

Pod kreativním vedením uznávané stylistky Stelly Greenspan a s osobním přispěním samotných tváří kampaně odráží každý outfit různorodost a jedinečnost současné módní scény. Kolekce jaro/léto 2025 představuje největší trendy sezóny – od iluzorních trompe l’oeil vzorů přes korzetové topy až po retro potisky. V této kampani však nejde jen o trendy – vybízí zákazníky k objevování, experimentování a přijímání vlastního unikátního stylu.

Mohlo by vás zajímat