Coca-Cola v působivé spolupráci s řetězcem Kith - je libo plavky, nebo triko?
Coca-Cola patří k hrstce značek, za jejíž logo na triku budou lidé platit a nosit ho bez dojmu, že na sobě mají neforemnou reklamu.
Sice ano, budou nosit reklamu, ale nebude neforemná. Coca-Cola se v minulosti spojila třeba s dostupným řetězcem Terranova. Aktuálně byly také uvedeny snímky prezentující kolekci v partnerství s řetězcem Kith. Coca-Cola ztělesňuje celosvětový fenomén a zdaleka ne jen na poli nápojů, Coca-Cola je lifestyle, symbol, trend. Trend, který právě teď můžeme nosit i na sobě ve velmi působivém provedení. Spolupráce s Kith totiž vnese na stojany velkou spoustu stylových kousků v bílo-červeno-modré barevné kombinaci s výraznými logy obou společností. Modely plné hry, moderního městského stylu a k tomu snadno nositelné. Jistě si je zamilují jak teenageři, tak milovníci Coca-Coly a módních výstřelků. Za nás rozhodně vítězí bílo-červené Conversky s vyšitým logem a jednodílné plavky.
fashioniseres.com