Coca-Cola x Diesel: Capsule kolekce z recyklovaných materiálů

Coca-Cola x Diesel: Capsule kolekce z recyklovaných materiálů

Dvě velké značky si pro letošní podzim připravily novinku, která má za cíl zvýšit povědomí o významu recyklace.

Spolupráce značek, jako jsou Coca-Cola a Diesel, nás upřímně překvapila, avšak jedině v dobrém smyslu. Kolekce The (Re)Collection je vytvořena z recyklovaných materiálů, jakými jsou recyklovaný PET z plastových lahví nebo recyklovaná bavlna a najdeme v ní neotřelé a moderní kreace ve stylu Diesel Casualwear v kombinaci s ikonickými prvky značky Coca-Cola.

Renzo Rosso, zakladatel společnosti Diesel, řekl: „Jako přední průkopník v džínové a neformální módě byl Diesel v oboru vždy známý jako inovátor. The (Re)Collection je spoluprací dvou autentických a ikonických značek, které se zavázaly k zodpovědnému podnikání. Inspirováni naší vizí budoucnosti, spolupracujeme s Coca-Colou na objevování nových metod výroby tkanin a zároveň se stavíme před nelehký úkol začlenění recyklovaných materiálů do našich kolekcí.“

The (Re)Collection byla představena v rámci pařížského Fashion weeku na konci září, aby předala své jedinečné poselství recyklace. V Česku byla kolekce představena včera exkluzivně v prodejně Diesel v Pařížské ulici v Praze. Pro první zákazníky je připraven také zábavný interaktivní program inspirovaný, čím jiným než recyklací. Jednotlivé produkty této kolekce jsou dostupné v cenovém rozmezí od 1 400 do 6 800 Kč. Všech 12 originálních kousků The (Re)Collection je tvořeno vlákny vyrobenými z použitého plastu a mají přesah do všech ročních období. Mezi nimi například unisexová džínová bunda s detailem červeného prošívání, zdobená ikonickým logem Coca-Cola. Tu lze kombinovat s volně střiženými džínovými kalhotami, které sedí každé postavě, anebo s dámskými šortkami s vysokým pasem, roztřepenými nohavicemi a klasickým vyšívaným logem Coca-Cola. Najdete zde i teplákovou soupravu, pánské plavky, mikinu s kapucí i bez kapuce, trička a čepice.

 

„Tato spolupráce je důkazem toho, že při správném vytřídění a použití mohou z recyklovaných materiálů vznikat krásné věci. Projekt je součástí naší strategie World Without Waste, která usiluje o řešení globálního problému odpadu z obalových materiálů a snaží se najít řešení v oblasti designu obalů, podpory recyklace a prostřednictvím partnerství, jako je právě toto. Do roku 2025  se Coca-Cola zavázala pomáhat se sběrem odpadu v množství odpovídajícím 75 % množství obalových materiálů z celkové produkce společnosti,“ řekla o spolupráci Kateřina Eliášová, mluvčí společnosti Coca-Cola.

 

 

 

Mohlo by vás zajímat