Comme des Garçons zakládá novou on-line značku

Comme des Garçons zakládá novou on-line značku

Comme des Garçons v červenci 2018 módní trh obohatí o novou on-line značku založenou na direct-to-costumer modelu. A co to vlastně je?

Fanoušci módní značky Comme des Garçons mohou jásat. V červenci 2018 společnost rozšíří svůj sortiment o novou on-line značku, zaměřenou přímo na zákazníky. Adriane Joffe tuto novinku uznámil při příležitosti otevření prvního čínského Dover Street Market. On-line label tak bude patřit do řady dalších 18 módních značek, které pod tuto společnost patří, jako například Noir, Homme, Plus nebo Shirt and Play.

návrháři

On-line značka se bude zaměřovat na direct-to-costumer marketing. Produkty tedy nepůjdou přes zprostředkovatele, tedy obchod, který produkty nabízí. Zboží bude nabízet přímo Comme des Garçons na nově vznikajícím e-shopu, na jehož designu už pracuje sama Rei Kawakubo. Výhodou tohoto způsobu prodeje je to, že značka může lépe sledovat statistiky prodejů a spokojenost svých zákazníků. Podle výzkumů zároveň zákazníci raději nakupují od značky samotné než od zprostředkujících obchodníků.

Tento druh marketingu společnost zvolila také kvůli sortimentu, který bude nabízet. Mnoho kolekcí Comme des Garçons jsou totiž sice oku lahodící, ale v reálu nenositelné. Taková ale nová on-line značka nebude. Bude se totiž zaměřovat na základní a jednoduché kousky pro muže a ženy, určené pro každodenní nošení.

comme des garcons

WWD.com, Hypebeast.com

Mohlo by vás zajímat