Další celebrity oznamují vlastní kosmetické značky a následují miliardářku Kylie Jenner

Další celebrity oznamují vlastní kosmetické značky a následují miliardářku Kylie Jenner

Hailey Bieber, Rihanna a Ariana Grande přicházejí s vlastní kosmetickou řadou. Celebrity si začínají tvořit osobní značky se svými jmény. Podle vzoru miliardářky Kylie Jenner ustupují od parfémů a vrhají se do světa krásy. 

Nový boom kosmetiky

Posledních pár sezón se málokdy v médiích hovoří o novém parfému či jiné vůni od slavné osobnosti. Velký boom před pár lety pomalu utichl a do popředí se dostávají kosmetické výrobky či dokonce celé řady kosmetiky a make-up. Před dvěma týdny oznámila veřejnosti svou vlastní kosmetickou edici produktů zpěvačka Ariana Grande a hned za ní přišla se stejnou novinkou Rihanna, která si žádá úřady o patentování jmen u nové řady make-up a produktů pod názvy Thank U, Next Beauty a Fenty Skin.

Populární volba modelek i zpěvaček

Nečekaný přínos do světa krásy se chystá učinit i modelka a manželka zpěváka Justina Bieber: Hailey Bieber. Novopečená manželka se rozhodla vydat svou kosmetickou řadu s názvem Bieber Beauty a momentálně pracuje na uznání a založení ochranné známky. Velkým vzorem celému světu celebrit je Kylie Jenner. Z nenápadné dívky se vyklubala obdivuhodná podnikatelka, která přišla s moderní řadou celé škály kosmetiky. Podle Kylie je důležité i to, jak produkt vypadá, jak je zabalený. Její výrobky jsou krásné i na pohled.

Trend vlastní kosmetiky

Mezi již zaběhnuté značky se slavnými zakladatelkami patří: IMAN Cosmetics-modelka Iman založila jako první vlastní kosmetickou značku v roce 1994, Meaningful Beauty od Cindy Crawford od roku 2005 a poté další: Kylie Cosmetics - Kylie Jenner v roce 2015, Flower Beauty - Drew Barrymore v roce 2013, Fenty Beauty - Rihanna v roce 2017, Henry Rose - Michelle Pfeiffer v roce 2019 a KKW Beauty - Kim Kardashian West v roce 2017. Díky novému trendu kosmetiky tak upadl trh s parfémy od slavných jmen a to o 22 %. Celkově se však parfémový trh rozrůstá, protože luxusní značky vydávají vlastní vůně.

Skvělá příležitost vydělat

Podle magazínu Forbes má kosmetický průmysl po celém světě cenu 340 biliónů. Pro slavné tváře je podnikání v kosmetice přirozeným krokem. Mají obrovské masy sledovatelů a jsou neustále v médiích. Stačí použít svou kosmetiku a pak to dát na sociální sítě. Produkty se pak prodávají samy!

pinterest.com, kyliecosmetics.com,

vogue.com, vogue.co.uk,

Mohlo by vás zajímat