Devítiletá cílevědomá Dear Giana dobývá svět módy a designu
Mladá umělkyně a ctižádostivá návrhářka Dear Giana je nyní k vidění v nové kampani značek Nordstrom x Nike. Není však žádným nováčkem na poli módy, a rozhodně byste se o ní měli i vy dozvědět více.
Dear Giana známá také jako Lil G je tváří kampaně „Just Go Bigger“ na oslavu Air Max Day. Prvotní zájem si však získala, když jí bylo pět let a kreslila módní inspirativní kresby. „Ráda kreslím,“ říká Giana. Vezme si časopis, vybere fotku, přeloží ji napůl a tu půlku, která je skrytá, dokreslí na papír. Její umělecké malby jako kresby Kate Moss, Ricka Owense a Vivienne Westwood byly k vidění na řadě výstav ve městech, jako je Seattle, Los Angeles i New York.
Ze zvědavosti si otevřete její Instagram a zjistíte, že má více než 24 tisíc sledujících fanoušků. Profil ji založila její máma, která rozhodně vnímá dceřin nadějný cit pro vrstvení, textury a siluety. Pořád je to však malé děvče, které si rádo hraje s panenkami Barbie a s legem společně se svými sourozenci.
Giana má na kontě spolupráce se značkami jako jsou Crayola, Levi's, Converse a Stance. Osobně má na módě ráda risk, něco zajímavého, co nikdo neočekává. „Mám ráda tenisky. Sneakers jsou moje oblíbené boty,“ prozradila pro magazín Fashionista. Stejně tak jí baví kabelky, které dotvářejí celý styl.
Práce influencera je stejná bez rozdílu věku. Tedy i devítiletá Giane musí fotit oblečení a výrobky, které ji společnosti pošlou a dávat je na Instagram. Se vším jí pomáhá máma a pro focení volí různá prostředí. Někdo si možná řekne, že Giana přichází o dětství, jiní, že má perfektně našlápnutou kariéru.
„Mám ráda značky jako Stella McCartney Kids, Moschino Kids a Balmain,“ odpovídá na otázku oblíbených značek Dear Giane. Dodává i to, že vždy nemusí být kousek od špičkové značky. Momentálně si zamilovala například leopardí bundu, kterou dostala od značky Forever 21.
Giane se propracovala i k samotnému kurzu šití, které ji teď velmi baví. Momentálně pracuje na kabelkách s potiskem zebry. Příští rok se chce věnovat spíše šití oblečení, konkrétně šatům. „Chci mít vlastní značku. Chci být schopná dělat různé oblečení a prodávat je on-line. Mým snem je vidět na lidech oblečení, které jsem šila,“ dodává mladá umělkyně.