Digitální projekt Burberry Booth
Nové marketingové schéma představuje Burberry nedlouho poté, co byla představena kolekce pre-fall pro rok 2016. A jak v posledních týdnech známo, módní domy jdou kupředu především z technologického hlediska…
Burberry se spojilo se značkou Google a spustili „Burberry Booth“ na vlajkové lodi Regent Street v Londýně. Pro zákazníky to znamená natáčení vlastních reklamních kampaní Burberry. Můžou si totiž vytvořit patnácti vteřinový film, kde se objeví například vedle Naomi Cambell, Romea Beckham či Jamesa Corden. Následně s klipem, který obdrží na svém zařízení, může zákazník manipulovat v rámci sociálních sítí a vše sdílet se svými přáteli.
Není to navíc poprvé, kdy Burberry vytvořilo spolupráci s Google. První digitální projekt Burberry Kisses dokázal detekovat rty a mohli jste tak posílat polibky svým blízkým. I tato kampaň je tedy zaměřená spíše na mladší generaci a my se těšíme, jak velký ohlas bude mít.
fashionista.com