Do ulic vyráží limitovaná kolekce plná graffiti, která vznikla ve spolupráci módního návrháře Marca Jacobse a legendy Futura
Toto dynamické duo spojilo své síly, aby přineslo odvážnou řadu kabelek, unisex džínových kousků, mikin s kapucí a dalších konfekčních střihů a vzorů, za kterými leckdo otočí hlavu.
Tvorba Marca Jacobse k jeho 40. výročí nemohla zahrnovat nic jiného než spolupráci velkých rozměrů. Ostatně tento plodný americký designér již dříve spojil své síly se značkami a umělci, jako například NIGO, Cactus Plant Flea Market, Stephen Sprouse a Anna Sui, aby přetvořil, oživil a doplnil nejžádanější kousky své značky.
S umělcem Futurou značka Marc Jacobs poprvé spolupracovala v roce 2022, kdy výtěžek z kolekce šel ve prospěch organizace Free Arts NYC, která se věnuje posílení mládeže v komunitách s nedostatečnými službami.
Kampaň, kterou natočil Renell Medrano, představuje modelku Palomu Elsesser, J Balvina i samotného Futuru v uvolněných pózách, které dokonale zachycují ducha kolekce. Stylista Milton Dixon III zvýrazňuje džínovinu se slušivým graffity a výraznými kousky doplňky, jako jsou The Tote Bag a The Snapshot. A samozřejmě, žádná spolupráce s Marcem Jacobsem by nebyla úplná bez několika neformálních triček a šperků, které by vzhled doplnily. V kampani jsou tak vidět tři hvězdy pózující mezi sochami a graffiti Futury s nápisem „Marc Jacobs".
Pro ty, kteří nevědí, je dílo Futury velmi vlivné. Jako klíčová postava v Subway School of graffiti v New Yorku v 80. letech 20. století měl svůj odvážný, abstraktní styl, který ve vlnách ovlivňuje módu po celá desetiletí. V rámci letošního roku jde o osmou kolekci, kdy Marc Jacobse představuje svou práci společně se spřátelenými značkami. Pokud tato kolekce něco naznačuje, je to to, že Marc Jacobs stále posouvá hranice módy a umění.
Ve svých plánech navíc stále má vydat letos speciální módní edici ve spolupráci s Pharrellem, Tremaine Emory, Sofiou Coppola, Takashi Murakami a dalšími na oslavu svého 40. výročí.