Dolce & Gabbana propagují důležitost rodiny pro jaro 2019
Rodina je základ státu, ale i luxusní značky Dolce & Gabbana.
Téma rodina
Známé italské duo se věnuje tématice rodiny ve svých kampaních již mnoho sezón, ale tento rok svou představu přeneslo také na molo. Oslava rozdílného věku, sexuality a velikostí se stala hitem mezi milánskými přehlídkami pro jaro 2019. Konečně se totiž na přehlídce objevily ženy kolem padesáti let i se svými vráskami nebo malé baculaté děti. Generační dědictví je silným symbolem této značky, která tak obléká od miminek po babičky a dědečky celou rodinu.
Móda pro každého
D&G nezapomínají na nikoho z rodinného kruhu. Dokazuje to jejich návrat k vlastním počátkům, kdy zavzpomínali na své dětství a dokonce oslovili členy své vlastní rodiny, aby se stali součástí přehlídky. Potvrzuje to jejich skvělý přístup k módě: je zkrátka pro každého. Nejen modelky mohou nosit jejich nádherné modely. Na přehlídce byly k vidění i páry s dětmi, nebo naopak homosexuální dvojice ve sladěných kombinacích.
Historie píše budoucnost
Oblečení od této značky je často inspirováno toskánskou historií a italským životním stylem. Není proto divu, že rodina se dostala do popředí kreativity. Italové tráví mnoho času spolu kolem rodinného stolu a důležitost každého člena je nenahraditelná. Proto Dolce Gabbana nadále tvoří luxusní neotřelé kolekce oděvů vhodné pro nedělní setkání s rodinou u slavnostního oběda. A je příjemné vědět, že se u nich obleče každý člen i té nejrozvětvenější rodiny.
vogue.co.uk, pinterest.com