Dolce&Gabbana vsází v podzimní kampani 2015 na význam rodiny
Dolce&Gabbana již poněkolikáté představila kampaň založenou na filosofii velké rodiny. Je pozoruhodné, jak snadno lze propojit pohled na mezilidské vztahy s tou nejvyšší módou.
Důraz na rodinu bývá v zahraničí mnohem větší než je tomu v Česku. Rodinné sešlosti bývají mnohem častější a když se pořádá oslava, nechybí na ní ani babička ze třetího kolene. Právě z takové bujaré sešlosti uprostřed rozpáleného Milána vzešly reklamní snímky pro podzimní kolekci Dolce&Gabbana.
Na fotografiích je zachyceno několik generací. Od prababiček, přes bláznivé strýčky, maminky s dětmi, jejich manžely až po těhotné ženy. Kampaň je založena na velkém množství lidí oblečených do nejluxusnějších modelů značky. U žen je kladena pozornost na velké množství šperků a u mužů zase na typické charakterové vlastnosti. Dolce&Gabbana se ale jednoznačně nenudí! Nikdy!
Zdroj: wgsn.com