Emma Watson je tváří nové kampaně Prada, stejně tak režisérkou jejího krátkého filmu
Krásná herečka v pixie střihu zapózovala pro kampaň nafocenou k nové vůni módního domu Prada. Vzala si na starost i režii krátkého propagačního filmu. Flakon vůně je znovu plnitelný a má tvar trojúhelníku, symbolu italské značky.
foto: s laskavým svolením značky Prada
Emma Watson se při pózování na fotkách kampaně chlubí extra krátkým pixie účesem, který je často označován za chlapecký. Výrazné náušnice ve tvaru trojúhelníku s logem Prada, černý top a výrazné černé oční linky namalované v asymetrických liniích dělají Emmu nezapomenutelnou.
„Prada vždy přesahovala tradiční modely a archetypy představující krásu a je známá svou ženskostí, která zpochybňuje konvence. Je potěšením vytvořit kampaň a reprezentovat vůni s tak hlubokým filozofickým konceptem a iniciativami udržitelnosti způsobem, který je opravdu skutečný a relevantní,“ vyjádřila se ke kampani herečka Emma Watson.
foto: s laskavým svolením značky Prada
Bílá ambra, poupě neroli a bílé pižmo jsou některé z tónů, které lze najít v parfému Prada Paradoxe. Je popisována tím, že má teplé květinové aroma. Značka také informuje o tom, že vůně má nadčasovou, ale avantgardní kvalitu.
„Emma Watson je zmocněnou elegancí a má všímavého, angažovaného ducha, odhodlaného pro pozitivní evoluci – dokonalé ztělesnění nové ženské vůně Prada. Její rozsáhlá práce, od herectví po aktivismus, je více než inspirativní, každá činnost je znakem její autenticity a schopnosti inspirovat a mluvit k mladé generaci, která také vyžaduje autenticitu,“ říká Yann Andrea, generální ředitel Prada Beauty International.