Everlane představuje svou první kolekci spodního prádla

Everlane představuje svou první kolekci spodního prádla

No frills. No bows. No bullshit. To je motto první kolekce spodního prádla od Everlane, které tuto řadu vystihuje opravdu perfektně.

Přichází totiž se spodním prádlem věnovanýmreálným uživatelům, reálných velikostí, v reálném životě. Značka Everlane při vytváření této řady dbala především na to, aby se ženy i muži ve svém spodním prádle cítili dobře. Celá kampaň se proto nese právě v duchu pohodlí. Ocenit můžeme i to, že si značka pro kampaň vybrala modelky různých velikostí a typů. Dokazuje nám tím, že tato kolekce je opravdu pro každého.

"Spodní prádlo by mělo být pro vás. Po desetiletí bylo ale spodní prádlo vytvářené pro druhé. Podprsenky, které tlačí, materiály, které škrtí, krajky, které dřou. Módní průmysl vydělává biliony šířením myšlenky, že musíme vypadat jako někdo, kdo nejsme, abychom se mohli cítit dobře. Ale časy se mění - a s ním by mělo i naše prádlo," uvádí tisková zpráva Everlane.

Everlane Kampan

Hlavním mottem této kampaně je milovat své spodní prádlo. Celá kolekce je věnovaná těm, kteří budou spodní prádlo nosit. Kolekce dává jasně najevo, že časy, kdy spodní prádlo bylo především pro ostatní, jsou pryč a vrací se zpět k základům. Hlavní roli totiž hrajete vy a vaše pohodlí. 

Na těchto kouscích byste mašličky a krajky hledala marně. Kolekce disponuje kvalitními materiály a střihy, které jsou pohodlné a lichotí postavě. Prádlo využívá především základních barev, aby bylo jeho nošení opravdu co nejjednodušší. Celá kolekce je od 26. 3. dostupná ve velikostech XS-XL. Svou velikost a oblíbený střih si zde najde opravdu každý.

Kampan everlane

everlane.com, fashionista.com

Mohlo by vás zajímat