Felipe Oliveira Baptista, kreativní ředitel značky Lacoste, odstoupil
Zdá se, že změny ve vedení módních domů jsou letos na denním pořádku. Odchod hlásí kreativní ředitel známé francouzské značky.
Módním světem zarezonovala další velká zpráva. Kreativní ředitel značky Lacoste, Felipe Oliveira Baptista, začátkem tohoto měsíce odstoupil. V tomto známém módním francouzském domu působil již od roku 2010. Pro celou značku to však bude znamenat značné komplikace. Příprava kolekce pro jaro/léto 2019 se bude muset obejít bez kreativního ředitele a ve svých rukou ji tak bude mít tým designérů. My jsme nyní velmi zvědaví, kdo bude Felipeho nástupcem a jak se změní organizace a fungování.
K takto významným změnám se vyjádřil také CEO značky Lacoste Group, Thierry Guilbert "Felipe, který se celých 8 let podílel na psaní zásadních kapitol historie značky. „Jsme mu velmi vděční, že přispěl k uměleckému a komerčnímu rozvoji naší značky. Nyní započne nová fáze a jsme si jistí, že naše značka bude úspěšná i nadále. Filipovi přejeme mnoho úspěchů v jeho dalších projektech." V době, kdy vznikl rozhovor s Guilbertem, stála značka Lacoste před velkými strategickými rozhodnutími - řešila se spolupráce se značkou Supreme, otevírání nových obchodů ale také účast na Pařížském Fashion Weeku.
Guilbert také poprosil celý tým, aby se soustředil na klíčové prvky Lacoste, aby bylo vyznění značky jednoznačné a zákazníci přesně věděli, co děláme. "Jsme módní značka? Jsme sportovní značka? Soustředíme se na hlavní dva aspekty; Sportovní eleganci a francouzské chic cítění."
fashionista.com