Fendi tentokrát vsadil více na klasiku než na pohádky
Návrháři se předbíhají, představují nám nejnovější trendy, které se nás budou týkat nejdříve za půl roku a s napětím čekají, zda se jejich kolekce prodají. Pochodí značka Fendi u módních nadšenců?
„Nejsem prorok,“ vtipkoval Karl Lagerfeld, když se ho před přehlídkou novináři zeptali, zda by móda měla být více politická. „Pro mě je to práce, práce jako každá jiná, mám štěstí, že ji mohu dělat. I skica má jednoduchou roli. Ale Fendi je značka velmi dobře koordinovaná a musím říct, že její způsob práce je impozantní.“
Lagerfeld tentokrát nechal pohádky všech druhů spát a pro podzim přinesl v kolekci značky Fendi vlastně normální kolekci. Módní přehlídka začala společně s šedým vzorem, rybí kostí a dvouřadovým kabátkem, kolem rukávů obklopeným norkem. Následovaly midi sukně, sem tam tvíd, kalhoty s manžetami. Pravá ruka Lagerfelda Amanda Harlech, která měla na starosti zákulisí, přinesla motiv vinné révy a listů v bílé podobě a krásné chrpy na modrých hedvábných šatech. Harlech přiznala inspiraci antikou.
Vínová v nekonečném provedení, kozačky nad kolena, černé kožené kabátky, super elegance i potištěné látky. Opět se bylo na co dívat. Ostatně to je práce slavného Karla! Na všechny modely se můžete podívat v naší galerii…
vogue.com