Filip Hrivnak znovunalezený syn Givenchy
Nejúspěšnější slovenský model historie zažívá v módním průmyslu zlaté časy a práce má tolik, že sám neví kam dřív skočit. Je to však módní dům Givenchy, do kterého se vrací nejčastěji.
Filip Hrivnak není pro módní svět žádnou neznámou. Ba naopak. Nejúspěšnější slovenský model v historii se stává stále žádanějším objektem zájmů známých značek, a logicky tak pózuje před objektivy jen těch nejvyvolenějších fotografů.
Mezi jeho nesporné úspěchy určitě patří čestné místo na obálkách prestižních časopisů jako ELLE Man či VOGUE, ale také řada módních kampaní pro věhlasná jména módních domů a značek jako Versace, Emporio Armani nebo Calvin Klein.
Jeho výrazným rysům však v poslední době asi nejvíce propadl francouzský módní dům Givenchy, dobře známý pro svou jedinečnou Haute Couture tvorbu, který Filipa obsazuje do jedné kampaně za druhou. Výjimkou tedy nebyla ani poslední kampaň oznamující příchod černobílé kolekce jaro/léto 2016, v níž měl možnost pózovat po boku dalších ikon módního průmyslu jakými jsou Candice Swanepoel, Miranda Kerr, Lara Stone ale také Deion Smith a Kevin Sampaio.
Givenchy tak logicky hraje velkou roli i ve Filipově nejaktuálnějším počinu, kterým je editorial zhotovený známým fotografem Bronislavem Simoncikem pro Emma magazine.