Forever Better Together: PUMA se spojuje s komunikační agenturou Bison&Rose

Forever Better Together: PUMA se spojuje s komunikační agenturou Bison&Rose

Na podzim loňského roku si značka Puma vybrala pro komunikaci v kategorii run/train a lifestyle českou komunikační agenturu Bison&Rose. Od ledna 2022 tedy začne jejich spolupráce, jejíž motto zní Forever Better Together.

 

Značka PUMA je odjakživa spojená se sportem. V průběhu více než 70 let se PUMA zapsala do historie jako partner nejrychlejších sportovců planety. Ať už jde o sporty jako fotbal, běh a trénink, golf, basketbal nebo motoristický sport, PUMA je obohacuje originálními produkty, které těží inspiraci ve výkonnostním sportu i životním stylu a jsou dokonalé jak svojí funkčností, tak originálním designem, který boří zažité mýty a posouvají hranice konvenčního designu. Součástí mise značky je také široká škála témat udržitelnosti, na kterých PUMA kontinuálně pracuje tak, aby byla její činnost v souladu s cíli udržitelného rozvoje Organizace spojených národů. 

Bison & Rose je významná česká komunikační agentura, která poskytuje servis interní a externí komunikace významným mezinárodním i tuzemským společnostem a značkám. Pro PUMU bude zajišťovat PR servis pro kategorii run/train a lifestyle zahrnující produktovou komunikaci, komplexní media relations, krizovou komunikaci a influencer’s marketing. Spolupráci s PUMOU bude zajišťovat agenturní tým Veroniky Deckerové v čele s Lucií Fialíkovou. „V komunikaci je vždy velmi důležité, když partneři vzájemně rezonují, a to se v tomto případě děje. Proto jsem velmi ráda, že taková inspirativní značka, jakou PUMA nesporně je, vložila do našeho týmu svoji důvěru a že budeme mít příležitost podílet se na její komunikačním směřovaní,“ říká Veronika Deckerová, Senior Consultant agentury Bison & Rose.

„Hledali jsme agenturu, která bude rozumět našim hodnotám, historii a dědictví značky a zároveň bude přicházet s inovativními nápady a aktivně vyhledávat PR příležitosti ve stávajících i nových oblastech. Tým B&R nás zaujal nejen originálně zpracovanou tendrovou nabídkou, ale také portfoliem svých služeb a zkušenostmi. V Bisonech jsme našli mnohem více, než bylo původním záměrem tendru,“ říká Katarzyna Weslawowicz, Head of Marketing PUMA Eastern Europe.

Na českém trhu se PUMA věnuje nejen podpoře začínajících talentů. V rámci projektu PUMA Heroes ve spolupráci s ambasadorem Benem Cristovao vybrala čtyři mladé kreativce, kterým pomáhá nastartovat kariéru. Brand se dlouhodobě věnuje spolupráci s umělci a dalšími značkami i na globální úrovni. Například loni byl uveden v první sólové spolupráci se zpěvačkou a módní ikonou Dua Lipou nový model tenisek Mayze, který propojuje retro klasiku značky s novými trendy. Mayze je součástí iniciativy PUMA SHE MOVES US, která prostřednictvím svých ambasadorek oslavuje ženy, posouvající svět umění a sportu kupředu a svou energií inspirují ostatní ženy po celém světě. PUMA posouvá hranice inspirace ještě dále. Jako reakci na současnou pandemickou situaci, kterou mnozí považují za jedno z nejnáročnějších období, rozběhla kampaň “ONLY SEE GREAT”. Cílem roční kampaně je skrze globální ambasadory sdílet optimistické vize a zdůrazňovat sílu víry v sebe sama.

Zdroj: Bison & Rose

Mohlo by vás zajímat