Formálnost v jarní kolekci 2019 rozbila Max Mara puntíky
Max Mara svou filozofií dlouhodobě razí princip udržitelné módy. Univerzálnost a nadčasovost čiší také z nové jarní kolekce 2019.
Nadčasovost
Muž, který stojí za návrhy pro značku Max Mara, Ian Griffiths, vysvětlil, v čem jejich podstata spočívá: "Vidíme hned tři generace, které oblékají stejný Max Mara kabát jeden po druhém a stále nevypadá onošený. Naše značka je o nadčasovosti a vysoce kvalitních oděvech. Nemusíte si kupovat nový kabát každou sezónu, ale když už to uděláte, můžete ho pak darovat dál. Myslím, že tento princip jako značka zastáváme velmi silněji než někteří jiní." Ve světě, kde se čím dál častěji skloňuje spojení udržitelné módy, má kreativní ředitel Max Mary silné a jasné stanovisko, díky kterému (můžeme předpokládat) bude zájem o značku stoupat i mezi mileniály.
Business look v zemitých tónech
Kolekce o necelé padesátce modelů se nesla i na oko stále ve stejném rukopisu Max Mary. Dominovala hnědá barva a její odstíny, na závěr přišla řada na několik bílých a černých looků. Ty mezitím kreativní ředitel proložil třemi monochromatickými kanárkově žlutými modely. Svůj prostor dostal v kolekci Jaro/Léto 2019 také výrazný lesk jak na kabátech, tak na sukních, topech a šatech. Aby se ale kolekce zbavila možné nálepky nudná, využil Griffiths na několika modelech puntíkovaný vzor, který rázem oblečení dodal hravost a mladistvý nádech.
vogue.com