Fotbalista Jan Sýkora rozjíždí svou oděvní značku BYJS

Fotbalista Jan Sýkora rozjíždí svou oděvní značku BYJS

Český fotbalový záložník a reprezentant Jan Sýkora vstupuje do světa módy. Se svou značkou BYJS by chtěl prorazit nejen v České republice, ale i ve světě.

Spojení dvou světů fotbalu a módy je podle sympatického fotbalisty ve světě běžnější než tady u nás v České republice.

„Když se člověk podívá do světa, řekl bych, že tyhle dvě odvětví k sobě mají hodně blízko. Myslím si, že my tady v Česku jsme v tomhle ještě trochu konzervativní a nejsme na takové věci zvyklí. Spousta lidí na to kouká skepticky a věří, že když hrajete například fotbal, měl byste se věnovat jen jemu a nic jiného netvořit."

Jan Sýkora tento názor však nesdílí. K módě měl vždy blízko a myšlenku na vlastní brand měl v hlavě už delší dobu. Do velkého projektu se však nechtěl díky své vytíženosti pouštět sám.

„Minulý rok na jaře jsem potkal kamaráda z Liberce. Slovo dalo slovo a my se domluvili, že to uděláme," popisuje Sýkora začátky značky.

Cesta za módním úspěchem není však jednoduchá, a toho si je vědom. „První rok se chceme pomalu dostat do podvědomí lidí. Chceme vybudovat značku na pevných základech, proto na nic nechvátáme a víme, že všechno má svůj čas."

Svou inspiraci nachází právě na internetu a sociálních sítích. „Náš cíl je udělat značku, která bude známá po celém světě. Nejen u nás."

BYJS je tvořena spíše jako merchandising, který si zakládá na kvalitních produktech.Když si zákazník koupí věc, chceme, aby s ní byl spokojený nejen v daný moment, ale i za půl roku. Podle recenzí, které se k nám dostávají, musím říct, že lidem se provedení a materiály moc líbí."

V nabídce, kterou lze najít na e-shopu Jana Sýkory, si na své přijdou jak dámy, tak i pánové. První kolekce už je venku a nabízí trička, mikiny, šusťákové bundy ale i doplňky s logem nebo například toaletní tašku pro pány, která v posledních letech nabývá na oblíbenosti právě v komunitě fotbalistů.

„Naši cíloví zákazníci jsou především mladí lidé. Avšak věříme, že má značka větší šanci dostat se do širší veřejnosti právě přes fotbalovou komunitu. V tomhle jsou to určitě plusové body, ve spojení módy a fotbalu."

Zdroj foto: Instagram @byjs_official, byjs.cz

Mohlo by vás zajímat