Fotograf Oliviero Toscani v kampani, která hovoří o integraci druhých

Fotograf Oliviero Toscani v kampani, která hovoří o integraci druhých

Oliviero Toscani a United Color of Benetton se vracejí ke spolupráci v impozantní kampani. Tato dvojice v minulosti určovala historii módy.

Důležitým dnem, který představuje nový začátek spolupráce značky United Color of Benetton a fotografa Oliviero Toscani přináší kampaň, která se dost možná zapíše do módních dějin. Téma integrace, které je v Itálii velmi ožehavé je zachyceno z pohledu třídy osmadvaceti dětí, přičemž dohromady jde o třináct různých národností, pocházejících ze čtyř kontinentů.

Děti se na snímcích usmívají, naznačují, že jsou nejenom naší přítomností, ale především naší budoucností. Kampaň skýtá pouze dvě fotky. Na první je rozesmátá třída, za ní stojí černá tabule s nápisem „Ciao“ a na stole barevné pastelky s papíry. Na druhé fotce je devět dětí pocházejících například ze Senegalu, Filipín i Itálie. Děti jsou shromážděné kolem učitelky, která čte pohádku Pinocchio.

„Problémem současného světa je integrace,“ říká Toscani. „Budoucnost musíme stavět na tom, jak využijeme naši inteligenci k integraci druhých a k překonání obav.“ Tyto dva snímky jsou prvními vlaštovkami nadcházejícího rozsáhlého projektu na téma integrace, který Toscani předvede v rámci spolupráce se značkou United Color of Benetton.

Oliviero Toscani je pětasedmdesátiletý fotograf, který bojuje mimo jiné za zlepšení bezpečnosti silničního provozu, bojuje proti anorexii i proti násilí na ženách. Snaží se rovněž zvýšit povědomí o situaci opuštěných psů. To vše dělá skrze reklamní kampaně mnoha značek, ale také skrze výstavy a různé workshopy.

benettongroup.com

Mohlo by vás zajímat