Francouzská stylistka a editorka francouzské Vogue Géraldine Saglio vytvořila kolekci vzývající nómádky
Zavřete na chvíli oči a představte si divokou přírodu, vyprahlou a rozpálenou zem od slunce, tváře ošlehané větrem a nekonečno svobody, kterou vám tento pocit přináší. Pokud jste se do tohoto pocitu dokázala vžít, pak vám tahle móda uhrane.
Dramatická příroda státu Arizona byla jedním z hlavních aktérů, které značka H&M pro svou nejnovější kampaň zvolila. Kolekce s názvem The Glamour Explorer pro Jaro/Léto 2019 je inspirovaná glamour cestovatelkou. Celou kampaň nafotil známý fotograf Lachlan Bailey.
Kolekce bude postupně představená v divadelní formě v poušti Sedona v Arizoně. Celý příběh tak můžete postupně sledovat pod hashtagem #HMStudio. „Na nové kolekci H&M STUDIO se pracovalo skutečně skvěle. Myslím si, že se nám spolu s designéry H&M podařilo vytvořit zajímavý mix high glamour módy a nezkrotné přírody v její nejdivočejší formě. Kromě Arizony byl pro nás inspirací i známý francouzský film Le Sauvage z roku 1975, kde je okouzlující Catherine Deneuve nevěstou na útěku na tropickém ostrově. Barevným vzorem se stala minerální jezera v Utahu, klíčovými kousky kolekce jsou tedy šaty v barvách duhy, dekadentní sukně s flitry a strukturovaná utility bunda – vše v glamour uvolněném stylu,” říká Géraldine Saglio, stylistka a fashion editorka francouzské VOGUE.
Zvířecí vzory k nomádské kolekci rozhodně patří. Stejně jako zemité tóny odrážející barvu půdy.Tedy béžová, hnědá, bílá i černá jsou základním spektrem v celé kolekci. Zlatá a stříbrná jsou použity jen okrajově, přesto značka H&M počítá s tím, že i nomádky mohou vyrazit někam na večírek.
H&M.cz