Funkční oblečení z ekologické módy už není budoucností

Funkční oblečení z ekologické módy už není budoucností

Počátek fungování značky VPL sahá do vzpurného projektu, který se rozhodl vytvořit módní spodní prádlo s funkčními prvky.

VPL neboli „Visible Panty Line" vyrábí inovativní produkty, které se často objevují na titulkách světových časopisů, na jevištích divadel i ve filmech. Mohli jste je spatřit například v The Hunger Games, Gossip Girl nebo také na zpěvačkách Lady Gaga a Rihanně. Jenomže VPL je více než jen aktivní oblečení nebo módní značka.

VPL je značka navržená ženami pro ženy. Chytré fitness oblečení s posláním posílení postavení žen v rámci toho, aby zůstaly fit, zdravé a vzdělané prostřednictvím inovativních produktů a obchodních aktivit, které jim mohou nabídnout.

VPL díky svému pomalému procesu navrhování, konstrukce i vývojových nákladů, které jsou odepisovány v průběhu let, může dlouhodobě držet přístupné ceny zákaznicím. V současné době navíc VPL patentuje své návrhy v boji s rychlými módními obchody. Výrobky se proto vyrábějí v malých výrobních šaržích, ke kterým využívá přebytečné tkaniny z výroby, s cílem minimalizovat textilie odpadu. Díky udržitelné výrobě se stala značka mimo jiné vítězem hodnocení CFDA / Lexus Eco Challenge. Úspory z využitých tkanin jsou pak zhodnoceny v rámci vzdělávacího fondu žen, který dává peníze přímo pro výběr projektů po celé zemi.

My jsme se malinko více zaměřili na odvětví fitness oblečení, které spolupracuje s technologií, jež má udržet ženy v bezpečí, zdravé, fit a informované. „Budeme pokračovat v posílení postavení žen ve všech fázích jejich života,“ sděluje značka na svém webu.

Výrobky, zejména pak oblečení VPL v čele s CEO Kikkou Hanazawou, propagují díky tomu, že jej nosí i osobnosti jako Madonna, Tracy Anderson, Scarlett Johansson, Tilda Swinson či Jennifer Aniston. Tyhle dámy se v něm minimálně objevily v rámci světových časopisů.

A jak že vypadá nejnovější kolekce? Značka jí dala hashtag #iconic, označila ji za hermafroditní spodní prádlo, barevně lahodí nejednomu oku a z prvního pohledu působí velmi pohodlně. Inovativní přístup VPL v rámci sociálního posunu v módě umožňuje změnu v tom, aby téměř 20 % z používaných textilií nekončilo na skládkách. Proto tato značka využívá i materiál, který by v jiném týmu bez rozmyslu vyhodili. VPL navíc takové textilie a materiály sbírá a pomocí nich financuje své projekty a ženský vzdělávací fond. Jak se vám líbí budoucnost v rámci eko módy?

 

vplstore.com

 

Mohlo by vás zajímat