Gap cílí na mladé aktivisty s kampaní "Be the Future"
Módní značka Gap dává dohromady mladé lídry napříč USA. Mají plán, jak dostát společenské transformaci pomocí mladých aktivistů. Pozitivní sociální transformace značky je podle vedení to, co může pomoci přístupu k mladším generacím.
Nová sociální kampaň značky Gap se nazývá "Be the Future"- "Buď budoucnost". Kampaň má za cíl podpořit mladé lidi, kteří mají potenciál k vedení a aktivismu včetně mladých aktivistů za klima jako Jerome Foster II, Alexandra Villasenor, Levi Draheim či Mari Copeny, jejichž jména jsou v USA téměř ikonami.
Zdroj: Gap
Marketingová kampaň, kterou Gap spouští začátkem podzimu, zahrnuje nejen speciální reklamní klipy, facebookové merche, ale především také novou podzimní kolekci, která je designově laděná k šetření vody a redukci odpadu. Gap dokonce oslovil i teenagerskou kapelu The Twits ke složení hymny pro tuto kampaň. Na Twitteru, který stále vede i u americké mládeže, byla založena speciální skupina @gapkids a samozřejmě nesmí chybět ani správný hashtag aktivní na všech sociálních sítí #BeTheFutureThatWill___, kde mohou tagující doplnit libovolnou frázi.
"Mládež nás spojuje, vybuřuje nás a vede nás kupředu. Ti, kteří mění svět, jako jsou Jerome, Alexandria, Mari a Levi jsou dostatečně drzími lídry, kteří jsou důkazem, že každý může změnit svět," řekl Mark Breitbard, globální ředitel značky Gap.
Zdroj: Tristan Eaton
Kromě globálních témat cílí Gap také na mladé voliče, které brzy v USA čeká prezidentská volba. Společnost se proto spojila s neziskovou iniciativou "When We All Vote and Rock the Vote", která má za cíl přivést k volbám mladé voliče, jejichž účast je v některých státech USA velmi nízká. I v rámci této kampaně bude Gap distribuovat zdarma roušky s nápisy "Vote" a "Be The Future" v návaznosti na šířící se pandemii Covidu-19.