Genderová dynamika v kampani Prada Pre-Fall 2015

Genderová dynamika v kampani Prada Pre-Fall 2015

Rafinované spojení dámské a pánské kolekce si v nové kampani značky Prada pohrává právě s asymetričností a dvojznačností, které spojují a zároveň odlišují ženy a muže.

KampaňPrada Pre-Fall 2015 ukazuje velmi mladé modelky a modely, zatím známé spíše z přehlídkových mol jako zamilované páry a zároveň nesmiřitelné rivaly, jako partnery a zároveň soupeře.

 

Autorem snímků je známý americký fashion fotograf Steven Meisel, se kterým Prada spolupracuje již řadu let, protože jeho typické portréty s nádechem glamour zaujmou nejednoho potenciálního zákazníka.

Samotná kolekce reintepretuje klasické kousky pánských i dámských šatníků, hlavní roli hrají pochmurné barvy a kostka, z materiálů pak zejména nylon v kombinaci s vlnou.

Zdroj obrázků: Style.com

 

Mohlo by vás zajímat